SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Była dziennikarka TVP i TVN na czele marketingu i komunikacji w państwowej firmie

Stanowisko dyrektorki marketingu i komunikacji w państwowej spółce Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych objęła Iwona Radziszewska. Poprzednio pracowała w agencji CEC Group, a wcześniej przez wiele lat była związana z Telewizją Polską i TVN.

Iwona Radziszewska, fot. Piotr StachIwona Radziszewska, fot. Piotr Stach

Iwona Radziszewska w Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych odpowiada za strategię marketingową oraz komunikację wewnętrzną. Jej celem jest odbudowanie reputacji spółki po kryzysie wizerunkowym związanym z ujawnionymi w maju br. podwyżkami dla zarządu.

Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych to spółka skarbu państwa podległa Ministerstwu Spraw Wewnętrznych i Administracji. Zajmuje się zabezpieczeniem dokumentów i papierów wartościowych, odpowiada m.in. za produkcję banknotów, paszportów, dowodów osobistych i znaczków pocztowych. Od stycznia br. prezesem PWPW jest Marcin Wojdat, w latach 2006-2021 związany z warszawskim samorządem, gdzie pełnił funkcję sekretarza miasta, a w latach 2021-2023 z firmą Gemius.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Poprzednio Iwona Radziszewska przez kilka miesięcy była dyrektorką komunikacji w agencji CEC Group. W ostatnich latach prowadziła własną firmę szkoleniową Brain Institute, a wcześniej przez wiele lat była związana z mediami.

W latach 2011-16 pracowała w Telewizji Polskiej, m.in. jako współprowadząca „Pytanie na śniadanie” TVP2, gospodyni „Panoramy Dnia” i „Skazanych na sukces” w TVP Info oraz „Kawy czy herbaty?” w TVP1. Wcześniej była związana z grupą TVN (m.in. jako , szefowa TVN Style i prowadząca „Fakty” TVN, pracowała też jako doradca ministra, szefowa departamentu informacji oraz rzeczniczka prasowa Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Dołącz do dyskusji: Była dziennikarka TVP i TVN na czele marketingu i komunikacji w państwowej firmie

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mirka
Sądząc po opisie to z marketingiem nie miała wiele wspólnego. Ale jest z TVN więc się nada.
odpowiedź
User
Mirka
Sądząc po opisie to z marketingiem nie miała wiele wspólnego. Ale jest z TVN więc się nada.
odpowiedź
User
Mirka
Sądząc po opisie to z marketingiem nie miała wiele wspólnego. Ale jest z TVN więc się nada.
odpowiedź