Jacek Liedtke dyrektorem biura reklamy Polskapresse w Gdańsku
Jacek Liedtke objął stanowisko dyrektora biura reklamy Grupy Polskapresse w Gdańsku.
Liedtke zastąpił Małgorzatę Borzych, która przeszła na stanowisko zastępcy dyrektora biura reklamy. Dyrektorem jednostki była od 2012 roku, a pracę w Polskpresse rozpoczęła w 2001 roku.
Jacek Liedtke z branżą reklamową jest związany od 18 lat. Ostatnio pracował w Radiu Kaszebe jako dyrektor ds. sprzedaży, gdzie nadzorował i koordynował procesy sprzedażowe i marketingowe radia. Wcześniej, w 2010 roku zajmował stanowisko zastępcy dyrektora biura reklamy i handlu Telewizji Polskiej. W latach 2005-2010 związany był z Mediaskok jako dyrektor działu handlowego oraz szef działu planowania i zakupu mediów, a w latach 2001-2004 był m.in. zastępcą dyrektora sprzedaży reklam w „Dzienniku Bałtyckim”.
Oddział Polskapresse w Gdańsku jest wydawcą „Dziennika Bałtyckiego”.
Z danych ZKDP wynika, że w I kwartale br. średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Bałtyckiego” wyniosła 28 739 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Jacek Liedtke dyrektorem biura reklamy Polskapresse w Gdańsku