SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jak Bartłomiej Topa „z autyzmem wprowadził w błąd” (wideo case study)

Zapraszamy do obejrzenia prezentacji kampanii społecznej „Autyzm wprowadza w błąd”. Akcję, w której wziął udział aktor Bartłomiej Topa, na zlecenie Fundacji Synapsis zrealizowała agencja PZL.

W kampanii „Autyzm wprowadza w błąd” Bartłomiej Topa wcielił się w rolę osoby z autyzmem. Dziwnie zachowujący się aktor wystąpił w jednym z programów telewizji śniadaniowej oraz w codziennych sytuacjach: w metrze i sklepie. Pokazujące to nagrania szybko rozprzestrzeniły się w internecie, a media, m.in. portale plotkarskie, spekulowały o przyczynach takiego zachowania Topy. Dopiero po kilku dniach ujawniono, że cała akcja to mistyfikacja, której celem jest zwrócenie uwagi na problemy osób cierpiących na autyzm.

Kampanię na zlecenie Fundacji Synapsis przygotowała i przeprowadziła agencja PZL we współpracy z domami produkcyjnymi Papaya Films i Chimney Pot oraz domem mediowym Maxus. Akcja otrzymała Grand Prix oraz dwie złote nagrody w konkursie KTR (zobacz szczegóły).

>>> Mumio, Natanek, autyzm, Kondrat, Facebook - złote reklamy z KTR 2012 (wideo)


Twórcy kampanii:
copywriter: Weronika Majchrzak, Tomek Goldbaum-Wlaziński
Fundacja Synapsis: Łukasz Kościuczuk, Olga Świeża, Joanna Grochowska
reżyser: Tomek Goldbaum- Wlaziński
aktor: Bartłomiej Topa
operator: Jakub Giza

Dołącz do dyskusji: Jak Bartłomiej Topa „z autyzmem wprowadził w błąd” (wideo case study)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl