SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Platforma streamingowa Ekstraklasy: nowe opcje i partner technologiczny

Na platformie Ekstraklasa.TV pojawiły się kolejne funkcjonalności, przygotowane wspólnie z nowym partnerem technologicznym - spółką TISA.

Na Ekstraklasa.TV wprowadzono moduł jednokrotnego logowania, tzw. single signoOn (SSO), wcześniej działający już na innych ligowych aplikacji i serwisach: Ekstraklasa.org, aplikacji mobilnej Ekstraklasy i aplikacji Lotto Fantasy. Natomiast w aplikacji mobilnej Ekstraklasa.TV można już kupować subskrypcję do platformy - na całym świecie z wyjątkiem Polski, Rosji i Białorusi.

Aplikacja zyskała też nowy wygląd i poprawiony user-experience. Planowane jest także przystosowanie platformy pod kątem przyszłej sprzedaży reklam czy rozszerzenia o nowe rodzaje treści.

Zmiany wdrożono we współpracy z firmą TISA oferującą spersonalizowane produkty cyfrowe wspomagające rozwój organizacji sportowych oraz usługi oparte na nowoczesnych technologiach. Spółka współpracuje m.in. z największymi światowymi federacjami, ligami oraz klubami piłkarskimi.

- TISA to partner, który sprawdził się przy innych ważnych dla ligi projektach technologicznych, zna Ekstraklasę i nasze oczekiwania, więc rozszerzenie współpracy o Ekstraklsa.TV jest dość naturalnym krokiem. Bardzo się cieszę, że możemy wspólnie rozwijać tę platformę - komentuje Marcin Serafin, dyrektor operacyjny Ekstraklasa Live Park.

- Biorąc pod uwagę kierunki, w jakich zmienia się sposób śledzenia sportu przez kibiców, zwłaszcza młodych widzów, Ekstraklasa.TV jest dla nas bardzo ważnym przedsięwzięciem. Stąd dążymy do tego, by pracować z partnerem, który dysponuje odpowiednim know-how, doświadczeniem oraz dobrze rozumie specyfikę dziedziny, w której pracujemy - zaznacza.

Ekstraklasa.TV niebawem na smart TV

Platforma Ekstraklasa.TV jest dostępna w języku polskim na www oraz poprzez aplikacje mobilne na telefony z systemem operacyjnym iOS i Android. Oprócz tego, od połowy sierpnia z ligowej platformy będzie można korzystać także poprzez Apple.TV, Android.TV oraz Samsung Smart.TV.

Kolejne funkcjonalności i sposoby dystrybucji będą wdrażane sukcesywnie. Mecze pokazywane są z polskim  komentarzem. Subskrypcja na cały sezon 2023/24 kosztuje 69,99 euro, na pół sezonu 34,99 euro, a na miesiąc 10,99 euro.

- Ekstraklasa.TV to ważny kanał komunikacji z kibicami. Naszą platformę uruchomiliśmy jako jedna z pierwszych lig w Europie i obecnie niemal na całym świecie można oglądać nasze mecze live. Jest to też prosty sposób dla polskich kibiców, by śledzić krajowe rozgrywki podczas zagranicznych wyjazdów czy urlopów. Cieszymy się, że z serwisu korzysta coraz więcej osób, także w Polsce. Obecnie jest to już ok. 380 tys. użytkowników, z czego prawie 60 tys. osób to kibice, którzy dołączyli w ostatnim sezonie - informuje Marcin Animucki, prezes Ekstraklasy.

Nowy sezon PKP BP Ekstraklasy rusza w piątek. Oprócz dystrybucji poprzez serwis Ekstraklasa.TV, w sezonie 2023/24 rozgrywki są dostępne w trzech krajach w ramach tradycyjnej telewizji lub lokalnych platform oraz w około 200 innych terytoriach poprzez platformę Onefootball. Na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii trzy wybrane mecze z każdej kolejki pokazuje Sportdigital. Licencja pozwala na transmisję spotkań na platformie “commentaro”, skrótów meczowych w programie “Scooore” w telewizji Sport1 (telewizja bezpłatna) oraz na platformie DAZN.

W siedmiu krajach południowej Europy - Serbii, Chorwacji, Słowenii, Bośni i Hercegowinie, Macedonii Północnej, Czarnogórze i Kosowie - transmisje są przeprowadzane za pośrednictwem telewizji Arena Sport. Ma ona prawo do pokazania wszystkich spotkań w kolejce.

W Izraelu po dwa spotkania z każdej serii spotkań pokazuje Maariv (Charlton). Mieszkańcy Słowacji mają zaś dostęp do rywalizacji w Ekstraklasie dzięki TV JOJ. W Gruzji prawa posiada agencja Greenfield Solutions – trwają ostatnie ustalenia z sublicencjobiorcą w tym kraju. Współpraca z platformą Onefootball odbywa się na bazie porozumienia z European Leagues i Octagon. W jej ramach są dostępne po trzy spotkania z jednej kolejki.

Dołącz do dyskusji: Platforma streamingowa Ekstraklasy: nowe opcje i partner technologiczny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl