SkyShowtime rusza w Polsce 14 lutego. Cena to 24,99 zł miesięczne
Platforma streamingowa SkyShowtime zapowiedziała oficjalnie, że pojawi się na polskim rynku we wtorek 14 lutego. Podała też cenę subskrypcji.
Oprócz Polski 14 lutego SkyShowtime zostanie uruchomiona w Albanii, Czechach, Kosowie, Macedonii Północnej, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech.
- Premiera SkyShowtime na ośmiu nowych rynkach to dla nas fantastyczny początek roku. To największy jak dotąd etap naszej ekspansji - podkreśla w komunikacie Monty Sarhan, prezes SkyShowtime. - Bardzo się cieszę, że możemy z sukcesem rozwijać serwis, który zadebiutował już w krajach nordyckich, Niderlandach, Portugalii i kilku krajach bałkańskich - wylicza.
Platforma SkyShowtime będzie dostępna dla w wersji przeglądarkowej pod adresem skyshowtime.com, a także jako aplikacja na urządzenia Apple z systemami iOS i tvOS, na urządzenia z systemem Androidem, a także na Android TV, Google TV i telewizory LG.
Cena subskrypcji SkyShowtime w Polsce
W komunikacie podano też ceny subskrypcji SkyShowtime na nowych rynkach. W Polsce platforma będzie kosztowała 24,99 zł miesięcznie.
W Albanii, Kosowie, Macedonii Północnej i Słowacji miesięczną cenę ustalono na 5,99 euro, w Rumunii na 3,99 euro, w Czechach na 179 koron czeskich, a na Węgrzech na 1999 forintów.
Zobacz także: Damian Grzesiński odpowiada za marketing SkyShowtime w Polsce
- SkyShowtime dostarcza bogatą ofertę wyśmienitych treści. Jesteśmy dumni, że możemy zaproponować naszym nowym użytkownikom z Europy Centralnej wyłączny dostęp do najnowszych seriali i kinowych hitów od legendarnych wytwórni, a także do lokalnych produkcji oryginalnych, które wierzę, że przypadną im do gustu. Cieszę się, że największym światowym produkcjom towarzyszyć będą propozycje od twórców z naszego regionu, a wszystko w świetnej cenie - podkreśla Gabor Harsanyi, dyrektor generalny SkyShowtime na region Europy Środkowo-Wschodniej.
Kilka dni temu SkyShowtime przekazał polskim internautom, którzy zostawili swoje adresy e-mailowe na platformie, że treści będą emitowane w jakości Full HD, a subskrybent będzie mógł stworzyć do pięciu profili użytkowników i oglądać równocześnie na trzech urządzeniach.
Jakie filmy i seriale na SkyShowtime
Na SkyShowtime będzie można oglądać przede wszystkim filmy od wytwórni Universal Pictures i Paramount Pictures, a także seriale i filmy wyprodukowane przez Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, Showtime, Sky Studios i Peacock.
Jakie filmy będą na SkyShowtime? To m.in. „Top Gun: Maverick”, „Wiking”, „Ambulance”, „Downton Abbey: Nowa Era”, „Jerry and Marge Go Large”, „Jurassic World Dominion”, „Ray Donovan: The Movie”, „Redeeming Love”, „Pan Wilk i spółka. Bad Guys” i „The Hanging Sun”.
Dostępnych będzie też 21 seriali z różnych krajów, m.in. polska „Warszawianka” z Borysem Szycem w roli głównej, do których prawa SkyShowtime niedawno kupił od Warner Bros. Discovery. W marcu pojawi się siedem produkcji europejskich: „Czech It Out” i „The Sleepers” z Czech, „Hackerville”, „One True Singer”, „Ruxx” i „Tuff Money” z Rumunii oraz „Success” z Chorwacji.
Ponadto zapowiedziano, że w najbliższych miesiącach na platformie pojawią się nowe filmy i seriale, m.in. „A Town Called Malice”, „Belfast”, Drift - Partners In Crime (S1A)”, „Lioness”, „Nie”, „Minionki: Wejście Gru”, „Rabbit Hole”, „Smile”, „Czarny telefon” i „The Great Game”.
Netflix liderem streamingu w Polsce
SkyShowtime będzie kolejną globalną platformą streamingową w Polsce. Od 7 lat na naszym rynku jest obecny Netflix, który według nieoficjalnych danych ma ponad 2 mln subskrybentów.
Od kilku lat Neflix produkuje u nas filmy i seriale, w 2020 i 2021 roku przeznaczył na to 490 mln zł, a w ub.r. kolejne 400 mln zł. Jesienią ub.r. otworzył w Warszawie biuro odpowiadające za działalność platformy na 28 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
W marcu ub.r. do Polski weszło HBO Max, zastępując HBO GO, natomiast w czerwcu pojawił się u nas Disney+. Obu premierom towarzyszyły intensywne działania reklamowe.
Gigant e-commerce’owy Amazon jesieni 2021 roku oferuje w Polsce usługę subskrypcyjną Amazon Prime, która oprócz nielimitowanych dostaw zakupów obejmuje platformę streamingową Prime Video. Natomiast od połowy 2021 roku jest u nas obecna skandynawska platforma Viaplay, oferująca przede wszystkim transmisje sportowe.
Pod względem odwiedzalności zdecydowanym liderem w kategorii streamingowej od 2020 roku pozostaje Netflix. Według danych z badania Mediapanel w grudniu ub.r. odwiedziło go 12,92 mln polskich internautów, spędzając średnio po 7 godzin i prawie 11 minut. Drugi w zestawieniu Disney+ miał 4,31 mln użytkowników oraz 2 godziny i 52,5 minuty średniego czasu korzystania, a zajmujący trzecią pozycję Player - 3,86 mln użytkowników oraz 2 godziny i 25,3 minuty średniego czasu.
Dołącz do dyskusji: SkyShowtime rusza w Polsce 14 lutego. Cena to 24,99 zł miesięczne