Jak żyć w e-commerce? Debata ekspercka Akademii Digitalu
19 maja startuje Akademia Digitalu, którą rozpoczyna debata ekspercka, pod tytułem „Jak żyć w e-commerce?”. Debatę poprowadzi Jarosław Juszkiewicz, dziennikarz, pasjonat technologii i polski głos nawigacji Google Maps. Ekspertami będą przedstawiciele Digitree Group, Future Mind, Interia.pl.
Od ponad roku cyfryzacja nabrała dużego rozpędu, a polski e-commerce nadrobił zaległości ostatnich dziesięciu lat i dopiero zaczyna swój rajd. Jednak nic nie jest takie proste. Segment klientów biznesowych czeka ogromna zmiana, głównie za sprawą rosnącej profesjonalizacji biznesu związanej z wdrożeniami e-commerce czy automatyzacją i transformacją cyfrową.
- Ostatni rok to ciągła walka o przetrwanie, ale i rozwój biznesów w przyszłości. To codzienność związana z ogromną ilością informacji, napływających z różnych stron. Stąd pomysł na stworzenie miejsca z kompleksową wiedzą na temat digitalu i e-commerce. Ideą Akademii Digitalu, jest konfrontacja sprawdzonej wiedzy i doświadczenia z zasłyszanymi prawdami. Będziemy doradzać, ale jeszcze chętniej odradzać to, co dla biznesów jest nieefektywne. – komentuje Judyta Mojżesz-Zimonczyk, Dyrektor Marketingu Digitree Group.
Tomasz Woźniak z Future Mind, Jakub Cel z Interia.pl oraz Rafał Zakrzewski, Roman Grygierek, Krzysztof Bińkowski i Cezary Kożon z Digitree Group, już 19 maja będą mieli okazję porozmawiać na temat:
• wyzwań i szans dla e-commerce w obliczu szybkiego rozwoju rynku,
• marketplace’ach, jako szansie do rozwoju sprzedaży i docierania do nowych kupujących na rynkach zagranicznych,
• błędach popełnianych przez e-commerce’y,
• zmianach w zachowaniach i nawykach zakupowych użytkowników.
- Czy trwająca od ponad roku pandemia Covid-19 poprawiła, czy pogorszyła sytuację na rynku e-commerce w Polsce? Z jednej strony wiele firm musiało decydować się na drastyczne cięcia kosztów i zwolnienia pracowników, z drugiej zaś dla tysięcy często małych rodzinnych biznesów przejście do digitalu stało się ostatnią deską ratunku. Odwlekane latami decyzje o przeniesieniu części, bądź nawet całości działalności do sieci zostały wymuszone przez sytuację. Jak nowa rzeczywistość, w której przyszło nam żyć wpłynęła na e-commerce? O to z pewnością zapytam naszych ekspertów. – komentuje Jarosław Juszkiewicz.
Kontynuacją debaty będzie cykl ośmiu webinarów, na temat wdrożeń e-commerce, marketing automation, marketplace’ów i digital360, opartych o case study znanych marek. Pierwszy cykl Akademii Digitalu zwieńczy wykład online Jacka Walkiewicza, psychologa i jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców, który opowie o pełnej mocy w czasach zmian, czyli o odwadze w podejmowaniu nowych wyzwań.
Akademia Digitalu skierowana jest do wszystkich tych, którzy działając w biznesie chcą zmiany. Są gotowi odpowiadać na wyzwania dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości i potrzeb konsumentów. Są zdeterminowani do dorównania lub wyprzedzenia konkurencji. Wiedzą, czego nie wiedzą i chcą wiedzieć więcej.
Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji w wybranych wydarzeniach lub całej Akademii Digitalu.
Liczba miejsc ograniczona!
Patronat mediowy nad wydarzeniem objęli: Business Insider, Brief.pl, NowyMarketing.pl, MamStartup.pl, E-commerce w praktyce, Marketer+