Jakub Zborowski i Piotr Osiński w dziale marketingu i PR Mitsubishi Motors
Jakub Zborowski dołączył do zespołu polskiego oddziału Mitsubishi Motors i objął stanowisko specjalisty ds. marketingu dealerskiego, z kolei Piotr Osiński został zatrudniony jako specjalista ds. e-marketingu. Małgorzata Kardynia awansowała na specjalistkę ds. marketingu dealerskiego.
Nowy dział marketingu i public relations powstał w czerwcu z wyłączenia ze struktur sprzedażowych działów marketingu i PR Mitsubishi Motors w Polsce. Departament ma na celu wsparcie realizacji planów sprzedażowych firmy, a kieruje nim Łukasz Wójcik.
Do zadań Jakuba Zborowskiego należy wsparcie dealerów w planowaniu i realizacji działań marketingowych, a także wspomagać pracę doradców sieci dealerskiej. Wcześniej pracował m.in. w Interactive Solutions, Havas Worldwide Digital Warsaw i Digital Wonderland. Jest absolwentem Akademii Finansów w Warszawie.
Przed rozpoczęciem pracy w Mitsubishi Motors Piotr Osiński był zatrudniony m.in. w Bio Product Center w Chicago oraz Agito.pl. Jest absolwentem wydziału zarządzania Politechniki Lubelskiej oraz filozofii na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej.
W ramach awansu wewnętrznego stanowisko specjalistki ds. marketingu dealerskiego, po półrocznym okresie wdrażania w obowiązki, objęła Małgorzata Kardynia. Wcześniej pełniła obowiązki asystentki zarządu w Mitsubishi Motors Polska. Jest absolwentką filologii angielskiej na Uniwersytecie Szczecińskim.
Dołącz do dyskusji: Jakub Zborowski i Piotr Osiński w dziale marketingu i PR Mitsubishi Motors