Jason Rosario pierwszym dyrektorem ds różnorodności w BBDO Worldwide
Sieć reklamowa BBDO Worldwide mianowała pierwszego dyrektora ds. różnorodności, równości i integracji. Funkcję tę obejmie Jason Rosario, producent wykonawczy Yahoo! i prowadzący serial "Dear Men.
Jason Rosario, który ma dołączyć do zespołu 8 września, będzie pracował w Nowym Jorku i będzie podlegał prezesowi BBDO Worldwide, Andrew Robertsonowi. Według BBDO, jego obowiązki będą obejmować współpracę z kierownictwem wyższego szczebla w celu „wpływania na politykę i plany różnorodności agencji, rekrutacji, zatrzymania, szkolenia, edukacji i wykorzystania pracy sieci w celu wspierania różnorodności, równości i integracji w sieci, przemyśle i społeczeństwie”.
- Różnorodność jest siłą napędową tej branży - mówi Rosario. - To wiele mówi o wypróbowanej i sprawdzonej agencji, a na pewno o tak kultowej agencji, jak BBDO, aby zatrudnić kogoś takiego jak ja. Dodaje, że dzięki tej roli BBDO ma realną „szansę na inne podejście do różnorodności".
Rosario dotychczas współpracował z takimi firmami, jak Netflix, Yahoo!, Spotify, Verizon Media Group i Huffington Post, pomagając markom zidentyfikować praktyki integracyjne na poziomie przedsiębiorstwa. W 2017 roku założył The Lives of Men, agencję kreatywną, która bada tematy związane z męskością, zdrowiem psychicznym i kulturą. Prowadził liczne warsztaty na temat sojuszników, bezpieczeństwa psychicznego, rasy i kultury.
Wcześniej Rosario pracował dla Verizon Media Group jako menedżer ds. globalnej różnorodności i integracji oraz był producentem wykonawczym i gospodarzem Yahoo! serii internetowej „Dear Men”. Ma doświadczenie w usługach finansowych i jest absolwentem NYU's Stern School of Business. Rosario zasiada także w zarządzie Made of Millions, organizacji non-profit.
Dołącz do dyskusji: Jason Rosario pierwszym dyrektorem ds różnorodności w BBDO Worldwide
rynek to zweryfikuje kampaniami reklamowymi, które nie będą sprzedawać produktów. Pan szybciej poleci ze stołka niż go na niego wcisnęli.
Co za cretyni!