Jerzy Kryszak w kiosku nie przyciąga zbyt wielu widzów
Program satyryczny "Uważaj na kioskarza", który TVP 2 nadaje w sobotnie popołudnia, ma mniej widzów niż emitowane w tym samym czasie propozycje TVP 1 i TVN-u, choć wygrywa z Polsatem. Audycja obniżyła także widownię Dwójki w swoim paśmie emisji w porównaniu do marca ub.r.
Cztery pierwsze odcinki programu "Uważaj na kioskarza" obejrzało w TVP 2 średnio 1,26 mln osób przy udziale w rynku na poziomie 12,19 proc. w grupie 4+ i w 11,36 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Dla porównania, w analogicznym okresie 2008 roku w tym samym paśmie (soboty 16.25 - 16.50) Dwójka miała nieco więcej widzów - przyciągała bowiem 1,44 mln osób przy udziale w rynku wynoszącym odpowiednio 15,49 proc. i 12,82 proc.
W czasie emisji satyrycznego programu TVP 2 zajmuje trzecią pozycję w rynku telewizyjnym. Największa widownię ma wtedy TVP 1, która nadaje w tym paśmie głównie "Modę na sukces" i transmisje z zawodów w skokach narciarskich - ogląda je 2,94 mln widzów. Na drugim miejscu plasuje się TVN ("Brzydula"; 1,86 mln). Gorzej od Dwójki radzi sobie natomiast Polsat ("Gra wstępna"; 1,17 mln).
Z analizy profilu widowni "Uważaj na kioskarza" wynika, że program oglądają najchętniej kobiety, widzowie po 45. roku życia oraz mieszkańcy wsi i małych miast.
Oglądalność "Uważaj na kioskarza" odcinek po
odcinku
|
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Data |
AMR |
SHR % |
SHR % |
07-03-2009 | 1469305 | 12,77% | 9,66% |
14-03-2009 | 1142881 | 11,38% | 10,93% |
21-03-2009 | 1371948 | 13,51% | 14,37% |
28-03-2009 | 1067188 | 10,96% | 10,56% |
średnia | 1262680 | 12,19% | 11,36% |
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji
programu
|
Wszyscy 4+ | |
Stacja | AMR | SHR % |
TVP 1 | 2 941 255 | 28,40% |
TVN | 1 861 537 | 17,97% |
TVP 2 - Uważaj na kioskarza | 1 262 680 | 12,19% |
Polsat | 1 165 279 | 11,25% |
Profil widowni "Uważaj na kioskarza"
|
ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 47,74% | 99 |
Kobiety | 52,26% | 101 | |
Wiek | 4- 9 | 1,85% | 31 |
10- 15 | 3,95% | 54 | |
16 - 19 | 2,61% | 44 | |
20 - 24 | 4,91% | 58 | |
25 - 29 | 5,95% | 69 | |
30 - 34 | 7,11% | 89 | |
35 - 39 | 3,49% | 51 | |
40 - 44 | 5,12% | 79 | |
45 - 49 | 9,04% | 122 | |
50 - 54 | 11,97% | 145 | |
55 - 59 | 12,35% | 165 | |
60+ | 31,65% | 167 | |
Wlk.miasta | Wieś | 39,80% | 102 |
< 50 tys. | 29,34% | 123 | |
50-100 tys. | 6,23% | 74 | |
100-200 tys. | 7,71% | 97 | |
> 200 tys. | 16,92% | 82 | |
Zawód | Top management | 7,81% | 98 |
Pracownicy szczebla średniego | 13,90% | 98 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 20,54% | 99 | |
Emeryci | 42,13% | 159 | |
Inne | 15,62% | 51 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 51,50% | 114 |
Średnie | 30,24% | 100 | |
Wyższe | 12,45% | 109 | |
Inne | 5,80% | 43 |
Dołącz do dyskusji: Jerzy Kryszak w kiosku nie przyciąga zbyt wielu widzów