„Wejdź do gry” - Jose Mourinho reklamuje loterię piwa Heineken związaną z Ligą Mistrzów
Ruszyła promocja piwa Heineken (produkowana przez Grupę Żywiec) oparta na loterii pod hasłem „Wejdź do gry” związanej z piłkarską Ligą Mistrzów. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem słynnego trenera piłkarskiego Jose Mourinho.
W ramach loterii „Wejdź do gry” przez 13 tygodni będzie można brać udział w losowaniach wyjazdów na mecze Ligi Mistrzów, 5-litrowych kegów z piwem Heineken oraz konsoli PlayStation 4 z zestawem VR. Żeby wziąć udział w akcji, należy kupić piwo Heineken, wejść na stronę heineken.com.pl i wpisać kod spod kapsla lub zawleczki. Jedna osoba może zgłosić dowolnie dużo kodów, zwiększając swoje szanse na wygraną.
Akcja wynika z globalnej współpracy Heinekena z Ligą Mistrzów. Marka jest sponsorem tych rozgrywek od 2005 roku, a niedawno umowę przedłużono do 2021 roku.
Promocję wspiera kampania reklamowa, której głównym elementem jest spot z udziałem słynnego trenera piłkarskiego Jose Mourinho, obecnie szkoleniowca Manchesteru United. W reklamie Mourinho wygłasza płomienną mowę inspirującą do wspólnego przeżywania meczów Ligi Mistrzów. Spot został wyreżyserowany przez Guya Ritchie’ego.
Akcja reklamowa będzie realizowana w internecie (m.in. w serwisach społecznościowych), prasie oraz punktach sprzedaży (m.in. poprzez oznaczenia z symbolem Ligi Mistrzów na butelkach i puszkach piwa Heineken).
Polskie wersje reklam ATL i BTL przygotowała agencja K2, za akwtyności w internecie odpowiada agencja G3, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaVest, a za działania public relations - agencja G3.
Dołącz do dyskusji: „Wejdź do gry” - Jose Mourinho reklamuje loterię piwa Heineken związaną z Ligą Mistrzów