Euvic Media wygrała przetarg kancelarii premiera z 0,01 proc. prowizji
Agencja Euvic Media wygrała przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na obsługę jej kampanii w internecie, głównie w social mediach. Zdobyła największą liczbę punktów, bo zaproponowała 0,01 proc. prowizji za realizację kampanii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przetarg kancelarii premiera dotyczy przeprowadzenia w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych kampanii informacyjnych realizowanych przez KPRM.
Oferty w nim złożyło sześć agencji. Każda miała zaproponować prowizję (w proc.) za kampanię o budżecie brutto zł: 10 tys. zł, / 50 tys. zł, / 100 tys. zł, / 200 tys. zł, / 300 tys. zł, / 500 tys. zł.
0,01 proc. prowizji od Euvic Media
Najniższą prowizję zaproponowała agencja Euvic Media - 0,01 proc. Sigma Bis (wspólna agencja PZU i PKN Orlen) wskazała prowizję w wysokości 0,47 proc., Cityboard Media - 2,65 proc., Mastermind Media - 7,99 proc., Tarraya - 9,99 proc., Aplan Media - 10,90 proc.
KPRM informuje, że wybrała ofertę Euvic Media, bo ta zdobyła maks. liczbę 100 pkt. za zaproponowaną prowizję 0,01 proc.
Ofertę Sigma Bis oceniono na 2,13 pkt, Aplan Media- 0.09 pkt, Cityboard Media - 0,38 pkt, Mastermind Media - 0,13 pkt, Tarraya - 0,10 pkt.
Jak podaje kancelaria premiera, celem zaplanowanych przez nią kampanii społecznych będzie informowanie o programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentacji zmian i rozwiązań dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów.
Budżet tych działań wynosi 800 tys. netto (bez VAT). Zwycięska firma będzie pracować dla KPRM do 26 grudnia br.
Dołącz do dyskusji: Euvic Media wygrała przetarg kancelarii premiera z 0,01 proc. prowizji