SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kancelaria premiera szuka producenta spotów reklamowych

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów rozpoczęła przetarg na produkcję spotów telewizyjnych, radiowych oraz internetowych na potrzeby działań informacyjnych realizowanych przez kancelarię premiera - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Budżet to 1,23 mln zł. 

Doland Tusk na konferencji prasowej, fot. YouTube/Onet RanoDoland Tusk na konferencji prasowej, fot. YouTube/Onet Rano

Przetarg KPRM dotyczy produkcji spotów telewizyjnych, radiowych i internetowych oraz wystąpień przedstawiciela administracji państwowej na potrzeby działań informacyjnych realizowanych przez kancelarię premiera

Spoty i wystąpienia mają za zadanie informować obywateli o działaniach rządu, w tym o realizowanych przez rząd programach rządowych.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Wybranej firmie będą zlecane produkcje spotu telewizyjnego i internetowego długości od 15 s. do 90 s., spotu radiowego o długości od 15 s. do 60 s., spotu internetowego o długości do 240 s. oraz wystąpienia o długości do 20. minut. 

Umowa z wybraną firmą zostanie zawarta na rok. Budżet, jaki na ten cel przeznaczy KRPM to 1,23 mln zł. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 26 kwietnia.

Dołącz do dyskusji: Kancelaria premiera szuka producenta spotów reklamowych

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sarcastic
A po co im spoty? Dla ocieplenia wizerunku? W sumie, nie dziwię się. Wystarczy, że ta menażera o intelekcie pantofelka się odezwie, i już jest news xD
odpowiedź
User
Zażenowana
Jak na podstawie przetargu z 2022 roku zrobić artykuł ? A no właśnie tak jak autor lub autorka zero rzetelności dziennikarskiej ☹️
odpowiedź