Kancelaria premiera szuka producenta spotów reklamowych
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów rozpoczęła przetarg na produkcję spotów telewizyjnych, radiowych oraz internetowych na potrzeby działań informacyjnych realizowanych przez kancelarię premiera - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Budżet to 1,23 mln zł.
Przetarg KPRM dotyczy produkcji spotów telewizyjnych, radiowych i internetowych oraz wystąpień przedstawiciela administracji państwowej na potrzeby działań informacyjnych realizowanych przez kancelarię premiera.
Spoty i wystąpienia mają za zadanie informować obywateli o działaniach rządu, w tym o realizowanych przez rząd programach rządowych.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wybranej firmie będą zlecane produkcje spotu telewizyjnego i internetowego długości od 15 s. do 90 s., spotu radiowego o długości od 15 s. do 60 s., spotu internetowego o długości do 240 s. oraz wystąpienia o długości do 20. minut.
Umowa z wybraną firmą zostanie zawarta na rok. Budżet, jaki na ten cel przeznaczy KRPM to 1,23 mln zł. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 26 kwietnia.
Dołącz do dyskusji: Kancelaria premiera szuka producenta spotów reklamowych