Kapitan walczący z cukrem reklamuje Aquafresh (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa odświeżająca wizerunek marki artykułów do higieny jamy ustnej Aquafresh (produkowanych przez GlaxoSmithKline). Akcję, której bohaterem jest Kapitan Aquafresh, przygotowały i realizują firmy TBWA, AdLiner, MediaCom Warszawa i New Age Media.
Spot rozpoczynający nową kampanię Aquafresh jest utrzymany w konwencji zwiastuna hollywoodzkiej produkcji. Jego bohaterem jest Kapitan Aquafresh, nowy brand hero tej marki, który dzielnie walczy z cukrem atakującym jamę ustną w formie słodyczy.
Kampania jest skierowana przede wszystkim do rodzin z dziećmi. Jej pierwszy etap obejmuje 18 kin Cinema City (spoty przed filmami i animacje w holach), a kolejny będzie prowadzony także w telewizji i internecie.
Jest to część ogólnoeuropejskiej akcji odświeżającej wizerunek Aquafresh.
Kreację kampanii przygotowała agencja TBWA, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa. Za animacje w holach kinowych odpowiada agencja AdLiner, a za koordynację wszystkich działań w kinach - New Age Media.
Dołącz do dyskusji: Kapitan walczący z cukrem reklamuje Aquafresh (wideo)
ostatnio siedze sobie w Cinema City a reklamówka leci przed filmem Wkręceni 2
http://www.filmweb.pl/film/Wkr%C4%99ceni+2-2015-728477