SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kerris odpowiada za rebranding Milestone Living

Agencja Kerris zwyciężyła w międzynarodowym konkursie ofert dla Milestone Living, firmy oferującej nowoczesne rozwiązania mieszkaniowe w różnych miastach Europy, skierowane głównie do studentów, młodych profesjonalistów i cyfrowych nomadów oraz seniorów. 

W ramach współpracy, agencja Kerris będzie odpowiedzialna za opracowanie nowego pozycjonowania marki oraz stworzenie nowego logotypu i kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej. Działania te będą poprzedzone szczegółowym procesem badawczym, który został zaplanowany i będzie realizowany przez agencję Kerris.

– Proces badawczy jest kluczowym elementem naszej strategii, pozwalającym na głębokie zrozumienie potrzeb i oczekiwań odbiorców Milestone Living, co stanowi fundament dla skutecznego pozycjonowania tej marki w Europie – podkreśla Ignacy Bochinski, partner i współwłaściciel agencji Kerris.

Dołącz do dyskusji: Kerris odpowiada za rebranding Milestone Living

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl