Ketchup Włocławek reklamowany jako „ten sam od lat”
Na billboardach na terenie Kujaw i północnej Polski pojawiły się reklamy ketchupu Włocławek (produkowanego przez Maspex Wadowice), w których podkreślana jest niezmienność tego produktu od lat. Za realizację działań odpowiadają agencje Mint Media i Mindshare.
Reklamy mają zwrócić uwagę na fakt, że ketchup Włocławek - podobnie jak niektóre wartości i doświadczenia - jest od lat niezmienny. W miastach regionu Kujaw oraz północnej Polski pojawiły się właśnie reklamy graficzne prezentujące trzy charakterystyczne postacie reprezentujące kolejne dekady: oldschoolowe lata 70., szalone lata 80. i współczesność. Łączy je jeden stały element - słoiczek ketchupu Włocławek, którego receptura jest oryginalna od lat.
Wykorzystane w kampanii billboardy, reklamy w komunikacji miejskiej oraz na autobusach pojawiły się we Włocławku, Płocku, Bydgoszczy, Toruniu, Trójmieście, Olsztynie, Białymstoku i Szczecinie. Kampanii outdoorowej w czerwcu towarzyszyć będą również działania w internecie - na stronie Wloclawekketchup.pl, w mediach społecznościowych i poprzez współpracę z blogerami.
Za realizację działań reklamowych odpowiadają agencja interaktywna Mint Media i dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Ketchup Włocławek reklamowany jako „ten sam od lat”