SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kiczowate reklamy krakowskiego dewelopera hitem Facebooka (wideo)

Spoty reklamowe deweloperskiej firmy GL Development, promujące nową inwestycję tej firmy w Krakowie i mieszkania na sprzedaż w ciągu doby miały łącznie blisko 600 tys. wyświetleń. I masę komentarzy - zarówno krytycznych, jak i tych z pochwałami.

W środę po południu na profilu firmy GL Development z Krakowa, która zajmuje się realizacją inwestycji deweloperskich w Krakowie i w Małopolsce, zamieszczono dwa różne spoty promujące nowe mieszkania w ofercie.

W pierwszym, trwającym 90 sek. pokazano młodego chłopaka- studenta, który prosi najpierw matkę, a potem ojca o kilkaset złotych na akademik. Gdy słyszy to ojciec, zdenerwowany rani się piłą, przy której pracuje i tryska krew. W tym momencie film zostaje przerwany i na ekranie pojawia się starszy mężczyzna, który mówi: „a mogłeś kupić mieszkanie” i zaczyna opowiadać o ofercie GL Development.

W drugiej reklamie, która trwa 2 minuty pokazano młodych: mężczyznę i kobietę, którzy poznali się w dyskotece i przyjechali do mieszkania chłopaka uprawiać seks. Gdy zaczynają się przytulać, zza ściany słychać modlitewne śpiewy starszych pań. Roznegliżowana kobieta wybiega, a za nią chłopak ubrany jedynie w bokserki – wtedy z drugiego pokoju spoglądają na niego zgorszone, starsze panie. I znów scena zostaje przerwana, pojawia się jak w pierwszym spocie - starszy pan, mówiący „a mogłeś kupić mieszkanie”.

W czwartek wieczorem pierwszy spot miał ponad 175 tys. wyświetleń, a drugi - ponad 395 tys. Udostępniono je łącznie ponad 2 tys. razy, równie tyle miały razem polubień.

 
Idziemy do Ciebie?

 

Posted by GL Development - Inwestycja w Krakowie, ul. Obrońców Krzyża on 3 luty 2016

 

Oba spoty wywołały ogromną dyskusję w sieci – komentarzom nie było końca, zwłaszcza pod reklamą z młodą parą uprawiającą seks. Jedni ją chwalili, inni ostro krytykowali.

Maciej Gortat napisał: „admin chyba nie nadąża z repostowaniem. Zasięg zbudowaliście lepszy niż z płatnej kampanii. Ja myślę, że to był przemyślany viral...”, Gość od Reklamy dodał: „Gratuluje, chyba efekt viralowy osiągnięty”. „Czy tylko mi się podobało? Przaśne ale całkiem fajne. Stare baby zawodzące za ścianą mistrzostwo !” - skomentował Lech Figielski. Adrian Strzelecki „Celowe jak w banku, rozgłos zdobyli po mistrzowsku”, Karol Zdunek: „wróżę waszym reklamom większą popularność niż tym z murzynen w spotach Old Spice'a” , Jacek Gabis „fajna i kreatywna reklama ^^ dobra robota agencji która ją robiła, w miarę nietypowe podejście do tematu”, Kamil Strumidło: „Może być chamska i debilna, ale w ciągu 17 godzin obejrzało ją ponad 58 tysięcy ludzi. Dlatego nie mówcie, że jest nieprofesjonalna”.

 

 

Pojawiły się też krytyczne opinie: Joanna Strasz „Jak poziom inwestycji taki jak reklamy to gratuluję każdego debila który się skusi”; Halldor Jacobson: „Ta reklama ma potężną moc antyreklamy ...”; Ludek Bugała: „jak oszczędzacie na reklamie, że jest tak żenująca, to boję się o jakość tych mieszkań”. A jedna z internautek tak te komentarze podsumowała: „Ludzie nie ogarniają że ten kicz jest zamierzony”.

Dołącz do dyskusji: Kiczowate reklamy krakowskiego dewelopera hitem Facebooka (wideo)

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
znawca
i ta muzyka z imovie o.o
odpowiedź
User
trey
I teraz cała branża reklamowa zazdrości takiego szczału. Jesli poziom i koncept jest zamierzony to geniusze, jeśli wyszło przypadkiem to farciarze.
odpowiedź
User
poważny account
mocne. Pan Prezes sam wymyślał?
odpowiedź