SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kocham Cię Polsko” zyskuje widzów i wygrywa z konkurencją

Nowy sezon programu „Kocham Cię Polsko” nadawanego przez TVP2 ogląda średnio 3,21 mln widzów. Format zapewnia stacji pozycję lidera rynka.

TVP2 ma trakcie emisji programu 22,52 proc. udziału w grupie 4+ oraz 16,36 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem kanał miał w tym paśmie mniej widzów i minimalnie mniejszy udział w rynku (21,68 proc. w grupie 4+) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

DataAMRSHR %SHR% 16-49
04-03-2011351240024,64%17,75%
11-03-2011288033419,75%13,22%
18-03-2011299668921,32%15,19%
25-03-2011323804923,48%17,96%
01-04-2011340389023,46%17,94%
średnio320666522,52%16,36%
przed rokiem296348021,68%17,34%


„Kocham Cię Polsko” zapewnia TVP2 pozycję lidera pasma w grupie 4+. Wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia liderem jest jednak TVN.

KanałAMRSHR %SHR (16-49)
TVP2320666522,52%16,36%
TVN212425514,92%20,99%
POLSAT189183613,29%15,78%
TVP1188442413,23%13,99%


Program śledzą głównie kobiety, widzowie powyżej 45. roku życia oraz mieszkańcy wsi, małych miast.

ProfilTVP2ADH %AFF
PłećMężczyźni33,39%69
Kobiety66,61%129
Wiek 4-91,63%28
 10-152,58%38
16 - 192,58%46
20 - 242,68%34
25 - 295,23%59
30 - 344,41%53
35 - 394,53%61
40 - 445,00%78
45 - 497,71%112
50 - 5411,31%141
55 - 5912,56%162
60+39,78%197
Wlk. miastaWieś42,26%108
< 50 tys.25,86%108
50-100 tys.8,00%93
100-200 tys.7,43%92
> 200 tys.16,46%82
ZawódTop management6,46%74
Pracownicy średniego szczebla10,86%72
Pracownicy fizyczni i rolnicy18,39%92
Emeryci48,10%187
Inni16,19%53
WykształceniePodstawowe55,30%122
Średnie29,66%100
Wyższe10,83%86
Inne4,21%33


Show „Kocham Cię Polsko” jest nadawane w piątki o godzinie 21.10. Producentem formatu jest firma Rochstar.

Dołącz do dyskusji: „Kocham Cię Polsko” zyskuje widzów i wygrywa z konkurencją

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ola
Ale...wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia jest ..TVN....BRAWO TVN.
odpowiedź
User
ben
W przypadku TVN swoje robi ukryta nachalna reklama na onecie. Trafia to jak widać do grupy docelowej. Nie ma dnia aby o xfactor nie było jakiegoś pseudonewsa
odpowiedź
User
?
„Kocham Cię Polsko” - jak można to oglądać?!
odpowiedź