SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kocham Ogród” zmienia się w miesięcznik. Nowy layout i więcej stron

W środę, 8 marca, ukaże się zmienione wydanie pisma „Kocham Ogród” (Grupa Burda). Będzie wychodziło jako miesięcznik, w zwiększonej objętości i z odświeżonym layoutem.

Wydawca zmienia strukturę pisma, które dotychczas ukazywało się jako dwumiesięcznik. W nowym wydaniu znajdziemy więcej stron. Dodatkowych 16 stron poświęcono sekcjom tematycznym. W tym numerze są to kwiaty jednoroczne. Pojawiły się również nowe działy: kompozycje florystyczne, łatwe aranżacje do ogrodu, kalendarz prac w ogrodzie oraz odpowiedzi na pytania czytelników.

Pierwsze odmienione wydanie magazynu liczy 84 strony i ukazuje się w nakładzie 105 tys. egzemplarzy, w cenie 2,80 zł.

Sprzedaż magazynu wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca telewizje (TVN, TVP Theme, PST Theme Pakiet Ogólny Miejski, PTV MIX URBAN, MIX FAMILY, TVN Style), prasę (tytuły własne Burdy) oraz strony internetowe i social media wydawnictwa.

Za zakup kampanii telewizyjnej odpowiada Starcom, działania promocyjne zaplanował dział marketingu Burdy.

Dołącz do dyskusji: „Kocham Ogród” zmienia się w miesięcznik. Nowy layout i więcej stron

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl