SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kołobrzeg szuka agencji reklamowej do wiosenno-letniej promocji

Kołobrzeg ogłosił przetarg nieograniczony, w którym wybierze agencję do opracowania kompleksowych działań promocyjnych miasta w kanałach offline i online w sezonie wiosna-lato 2021.

Wyłoniona w przetargu agencja będzie odpowiedzialna za obsługę digital i influencer marketing, social media, ATL, BTL,  a także dobór działań PR promujących markę "Kołobrzeg Re:generacja" wśród mieszkańców miasta.

Wybrana agencja będzie współpracować z Regionalnym Centrum Kultury w Kołobrzegu, jako jednostką nadzorującą promocję miasta.

- To będzie pierwszy pełny sezon promocyjny miasta zgodny nową linią komunikacyjną Kołobrzeg Re:generacja. Dlatego szukamy partnera, z którym zrobimy to najskuteczniej i pokażemy, jak  atrakcyjny jest Kołobrzeg - mówi Marta Ostapiec, zastępca dyrektora ds. promocji.

Oferty można składać poprzez elektroniczną platformę do 29 stycznia 2021 roku do godz. 10:00.

Warunki przetargu na promocję Kołobrzegu

Zwycięska firma będzie pracować dla Miasta Kołobrzeg do dnia 15 września 2021 r.

Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi mieć doświadczenie w wykonywaniu usług m.in. obejmujących:

- opracowanie koncepcji kreatywnej i wdrożenie kampanii informacyjno-promocyjnej o wartości budżetu mediowego na poziomie minimum 500 tys. zł brutto,
- realizację działań marketingowych m.in. w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami o wartości budżetu mediowego przeznaczonego wyłącznie na działania digital na poziomie minimum 400 tys. zł brutto,
- opracowanie i wdrożenie projektu komunikacji PR, którego szacunkowy ekwiwalent reklamowy (AVE) wyniosło minimum 500 tys. zł brutto.

W ramach zamówienia wybrana firma ma opracować koncepcję kreatywną spójną ze strategią marki Kołobrzeg Re:generacja. Opracuje komunikację wraz z koncepcją kreatywną dla wydarzeń Jarmark Solny oraz Jarmark Bożonarodzeniowy. Ponadto przygotuje m.in. strategię kreacji i produkcję kampanii internetowej wraz z planami mediowymi, zakupem i optymalizacją mediów, w tym współpracę z influencerami. Stworzy też koncepcję współpracy na linii zamawiający – przedsiębiorcy z branży HoReCa.

Dołącz do dyskusji: Kołobrzeg szuka agencji reklamowej do wiosenno-letniej promocji

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TKS
Ale za to bluzgi, które wylewały się na pierwszych stronach liberalnych gazet i telewizji podczas tzw "strajku kobiet" to były fiołki. Nasi się szczepią wypychając lekarzy to ambasadorowie, a jak on idzie na cmentarz to wyjemy, że jego ból większy niż mój. I tak to się kręci od 1989 roku
odpowiedź