SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Komediowa Scena Dwójki” porażką TVP2. Tylko 330 tys. widzów i 890 tys. zł z reklam

Nowy cykl kabaretowy „Komediowa Scena Dwójki” gromadził średnio 334 tys. widzów. Program przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 887 tys. zł.

Komediowa Scena Dwójki, fot. tvpKomediowa Scena Dwójki, fot. tvp

TVP2 kabaretową produkcję „Komediowa Scena Dwójki” pokazywała w piątki o godz. 23.25, w okresie od 4 marca do 27 maja br. Średnia widownia wszystkich 12 odcinków programu wyniosła 334 tys. osób przy udziale na poziomie 5,31 proc. wśród wszystkich widzów oraz 5,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek widowiska z 18 marca, który przyciągnął przed telewizory uwagę 455 tys. osób.

Trzy topowe odcinki audycji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

Start

Koniec

AMR

SHR%

18-03-2016

23:29:08

00:14:07

454 604

7,45%

04-03-2016

23:27:58

00:12:32

425 044

5,95%

11-03-2016

23:27:16

00:10:45

398 935

5,88%

Cykl przegrał walkę o widza ze wszystkimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajął Polsat, emitujący w tym czasie filmy fabularne, co dało mu 11,67 proc. udziału. Dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się: TVN (pasmo filmowe; 8,85 proc.) oraz TVP1 (filmy i serial „Zemsta”; 5,49 proc.).

W grupie komercyjnej Dwójka wygrała z Jedynką.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Wszyscy 16-49

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polsat

734 045

11,67%

479 222

15,14%

TVN

557 011

8,85%

362 232

11,44%

TVP1

345 485

5,49%

122 088

3,86%

TVP2 - Komediowa Scena Dwójki

334 194

5,31%

161 570

5,10%

Wpływy reklamowe wokół emisji premierowych odcinków programu wyniosły 887 tys. zł. (dane cennikowe netto, bez rabatów).

„Komediowa Scena Dwójki” to widowisko studyjne z udziałem publiczności. W każdym odcinku widzowie mogli obejrzeć m.in. monodram komediowy, roast poetycko-historyczny, a także gry i musicale improwizowane.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 8,99 proc.

Dołącz do dyskusji: „Komediowa Scena Dwójki” porażką TVP2. Tylko 330 tys. widzów i 890 tys. zł z reklam

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
essa
czy wszystko musi być przeliczane na oglądalność? poziom tego programu jest wg mnie wysoki i bije na głowe wszystkie mainstreamowe kabarety. wiadomo przecież, że glupich jest wiecej niz madrych...
odpowiedź
User
jo
buaha, serio porażką? największym kabaretem jest to, że ktokolwiek wpuścił to to to na antenę. szok. a mówili, że paranienormalni to rechot. aktualnie można tylko siąść i płakać.
odpowiedź
User
mary
czy wszystko musi być przeliczane na oglądalność? poziom tego programu jest wg mnie wysoki i bije na głowe wszystkie mainstreamowe kabarety. wiadomo przecież, że glupich jest wiecej niz madrych...


A na co ma być przeliczane? Jakie ma być kryterium? Po co kabaret którego nikt nie chce oglądać?
odpowiedź