Mateusz Borek nie będzie już reklamował eToto
Dziennikarz sportowy Mateusz Borek po 6 latach kończy współpracę reklamową z firmą bukmacherską eToto. Był jednym z jej kilku ambasadorów marketingowych ze świata piłkarskiego.
O zakończeniu współpracy z eToto Mateusz Borek poinformował na Twitterze, dziękując przedstawicielom spółki. - Na pewno coś po sobie zostawiamy, chociażby „Quiz pod napięciem”, który - wydaje mi się - już wszedł do klasyki polskiego internetu - zaznaczył.
W ostatnim czasie Mateusz Borek reklamował eToto m.in. wspólnie z dziennikarzem Edwardem Durdą i byłym piłkarzem Arturem Wichniarkiem, poprzednia duża kampania z ich udziałem ruszyła przed zeszłorocznym mundialem piłkarskim.
Dziękuję bardzo za sześć lat współpracy!
Powodzenia . @etotopl pic.twitter.com/7dVfRrVPyS— Mateusz Borek (@BorekMati) August 1, 2023
Z eToto jakiś czas temu pożegnało się kilku innych ambasadorów reklamowych. Michał Pol od lutego br. promuje firmę Betclic, a Tomasz Smokowski razem z Jerzym Dudkiem i Sławomirem Peszko występują w kampaniach Superbetu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Mateusz Borek od czerwca br. wspólnie z Dariuszem Szpakowskim występuje w reklamach piwa Tyskie. Natomiast pod koniec kwietnia w sklepach pojawiła się specjalna edycja Tyskiego z wizerunkiem Kanału Sportowego, wspierała to kampania z udziałem głównych twórców Kanału: Borka, Smokowskiego, Pola i Krzysztofa Stanowskiego.
W ub.r. Kanał Sportowy zwiększył przychody ponad dwukrotnie do 24,07 mln zł, a jego zysk netto wzrósł z 1,6 do 5,57 mln zł. Tomasz Smokowski, Mateusz Borek, Michał Pol i Krzysztof Stanowski zdecydowali, że spółka wypłaci im po 1 mln zł dywidendy.
Mateusz Borek jako komentator piłkarski od 2020 roku współpracuje z Telewizją Polską, a od 2021 roku z platformą Viaplay, od lat jest też związany z federacją KSW.
Dołącz do dyskusji: Mateusz Borek nie będzie już reklamował eToto