Konkurs na agencję PR dla PLL LOT
Polskie Linie Lotnicze LOT zdecydowały się rozpocząć stałąwspółpracę z agencją Public Relations. Agencja będzie wybranaspośród 11 firm zaproszonych do konkursu, które zostały poproszoneo przedstawienie propozycji działań w zakresie korporacyjnym iproduktowym.
"Chcemy wzmocnić komunikację dotyczącą zarówno naszej oferty,jak również samej organizacji. W ostatnich miesiącach w Lociezaszło wiele pozytywnych zmian. Zatwierdzona została strategia"Siedmiu Filarów", która jest obecnie wdrażana. Rosną przychody izyski, podnosimy standard naszych usług, modernizujemy produkt.Najbliższy rok będzie dla firmy przełomowy: zgodnie z woląwłaścicieli LOT ma zadebiutować na giełdzie, otwarte zostaną nowepołączenia m.in. Warszawa - Pekin. Przygotowujemy się również dowprowadzenia do floty LOT-u najnowocześniejszego samolotu naświecie - Boeing 787 Dreamliner, którego LOT będzie pierwszymużytkownikiem w Europie i jednym z pierwszych na świecie" -powiedział Wojciech Kądziołka, rzecznik prasowy PLL LOT.
Zaproszenia zostały skierowane do wybranych agencji PublicRelations. Termin nadsyłania ofert upływa 21 stycznia 2008roku.
Dołącz do dyskusji: Konkurs na agencję PR dla PLL LOT