Konsumenci coraz bardziej otwarci na mobilny marketing
Mobilny marketing na całym świecie zyskuje sobie coraz większeuznanie.
Z raportu organizacji Mobile Marketing Association (MMA) i firmybadawczej Synovate wynika, że ogólne zainteresowanie mobilnymmarketingiem jest zróżnicowane w zależności od regionu świata -informuje serwis Mobile Marketer. Porównywalne poziomyzainteresowania odnotowano miedzy USA a Europą Zachodnią orazmiędzy regionem Azji i Pacyfiku a Ameryką Łacińską.
1/4 mobilnych użytkowników z USA i Europy Zachodniej wyrażamocne lub umiarkowane zainteresowanie mobilnym marketingiem. Wyższepoziomy odnotowano w regionie Azji i Pacyfiku oraz w AmeryceŁacińskiej, gdzie odpowiednio około połowa i 2/3 mobilnychużytkowników jest tym mocno lub umiarkowane zainteresowana.
Badanie MMA i Synovate objęło swoim zasięgiem Argentynę,Australię, Brazylię, Chiny, Francję, Hiszpanię, Hong Kong, Indie,Irlandię, Japonię, Koreę Południową, Meksyk, Niemcy, Singapur, USA,Wielką Brytanię oraz Włochy.
Dołącz do dyskusji: Konsumenci coraz bardziej otwarci na mobilny marketing