Konto dla młodych PKO BP reklamowane LOLcontentem
Ruszyła nowa kampania internetowa promująca Konto dla Młodych w PKO Banku Polskim. Za koncept odpowiada agencja Artegence, za zakup mediów Havas Media.
Kampania kierowana jest do młodszej grupy docelowej, stąd wykorzystanie memów i gifów (tzw. LOLcontentu). Kampania wykorzystuje często spotykany w memach i gifach motyw „Deal with it”, którego zobrazowaniem są charakterystyczne okulary. Symbolizują one pewność siebie, która w tym przypadku dotyczy dobrych decyzji odnośnie do wyboru konta. Uzupełnieniem akcji są aktywacje z mikroinfluencerami, które zakończą się konkursem na fanpage’u banku, reklamy BTL oraz kampania w social mediach (Facebook, InstaStories, SnapchatStories).
Akcja obejmuje portale z treściami humorystycznymi, jak Kwejk.pl, Demotywatory.pl czy Joemonster.org.
Za koncept kreatywny, prowadzenie działań w digitalu i materiał BTL odpowiada Artegence. Za zakup mediów odpowiada Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Konto dla młodych PKO BP reklamowane LOLcontentem