„Kosmiczna promocja 2” wspiera Tiger Energy Drink
Rusza „Kosmicznej promocji 2” napoju Tiger Energy Drink. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez dział marketingu FoodCare oraz agencje OS3 multimedia i TBWA\PR.
W startującej 26 lipca „Kosmicznej promocji 2” należy kupić jedną z trzech wersji opakowań napoju Tiger Energy Drink i wysłać SMS-em odpowiedni kod. Każdego dnia wśród zgłoszeń losowane są i-Pody Touch i konsole Sony PSP, natomiast nagrodami głównymi jest 10 biletów na lot, w czasie którego zostanie osiągnięty stan nieważkości.
Akcję – zaplanowaną do 5 września – wspierają działania reklamowe w pismach branżowych i serwisie Facebook. Kreację kampanii przygotował dział marketingu FoodCare, za przygotowanie działań w internecie odpowiada agencja OS3 multimedia, a za wsparcie public relations odpowiada agencja TBWA\PR.
Dołącz do dyskusji: „Kosmiczna promocja 2” wspiera Tiger Energy Drink