Krajowa Izba Rozliczeniowa znów reklamuje przelewy Express Elixir (wideo)
Startuje kolejna odsłona kampanii reklamowej przelewów natychmiastowych Express Elixir oferowanych przez Krajową Izbę Rozliczeniową. Akcję przygotowały agencja Red Branch i dom mediowy Maxus.
Kampania systemu Express Elixir pokazuje, że zapewnia on realizowanie przelewów w ciągu kilku sekund, gwarantując błyskawiczne dotarcie środków do odbiorcy.
- Express Elixir to usługa dla wszystkich, którzy chcą mieć pełną kontrolę nad swoimi finansami i lubią wiedzieć, kiedy dokładnie przelewane przez nich pieniądze docierają do odbiorcy - opisuje Grzegorz Leńkowski, dyrektor linii biznesowej płatności natychmiastowych w Krajowej Izbie Rozliczeniowej.
Reklamy informują, że system jest obecnie dostępny w ośmiu bankach: Alior Banku, BZ WBK, ING Banku Śląskim, Banku BPS, Millennium Banku, Meritum Banku oraz - dla klientów korporacyjnych - w BRE Banku i Banku Handlowym w Warszawie.
Akcja reklamowa zaczęła się 18 listopada i potrwa do 22 grudnia. Obejmuje internet (Interia.pl, TVN24.pl, Biznes.pl, TVN24.pl, TVNCNBC.pl, Ipla, mobilne serwisy „Pulsu Biznesu”, „Dziennika Gazety Prawnej” i „Forbesa”, e-wydania „Newsweek Polska” i „7 dni Gospodarka PAP”).
Kreację kampanii przygotowała agencja kreatywna Red Branch, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.
Dołącz do dyskusji: Krajowa Izba Rozliczeniowa znów reklamuje przelewy Express Elixir (wideo)