SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kręgosłup klienta, któremu wypadły wydatki, w reklamach Konta za Zero w PKO BP

Reklamy z nowej kampanii PKO Banku Polskiego, promującej Konto za Zero, rozgrywają się w kręgosłupie. Akcję przygotowały i realizują firmy DDB & Tribal, OS3, Value Media i Universal McCann.

W spocie bohaterowie wewnątrz kręgosłupa opowiadają, że organizmowi klienta wypadły nieoczekiwane wydatki w związku z okrągłym jubileuszem ślubu teściów, jednak poradził sobie bez problemów, ponieważ w ramach Konta za Zero może skorzystać z maksymalnie tysiąca złotych dodatkowych środków bez odsetek. Reklama informuje, że środki te należy zwrócić w ciągu 30 dni, a taka usługa kosztuje 5 zł miesięcznie.

To kolejna kampania pokazująca, jak na ofertę PKO BO reagują organizmy klientów banku. W poprzednich fantazja w ręce, której organizm puścił wodze, promowała pożyczkę gotówkową Mini Ratka (obejrzyj to), aplikacja mobilna była reklamowana „w jednym palcu”, a kredyt hipoteczny - „z otwartymi ramionami” (zobacz szczegóły).

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (30- i 15-sekundowe spoty w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych z oferty TVN, TVP i Polsatu), internecie (m.in. strony główne Onetu i WP.pl, serwisy z sieci afiliacyjnych, aktywności i reklamy w Google i na stronach z sieci Google Display Network, spoty w serwisach VoD i wideo) oraz oddziałach PKO BP (materiały BTL). W telewizji i internecie potrwa do 12 czerwca, a w BTL-u do końca czerwca.

Kreacją reklam zajęła się agencja DDB & Tribal, przy czym te internetowe przygotowała agencja OS3. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Universal McCann (media pozainternetowe) oraz Value Media (internet).

Dołącz do dyskusji: Kręgosłup klienta, któremu wypadły wydatki, w reklamach Konta za Zero w PKO BP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl