SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kropka nad i” zyskała 70 tys. widzów. TVN24 liderem

W sezonie 2019/2020 „Kropkę nad i” oglądało średnio 721 tys. widzów, o 70 tys. osób więcej niż w poprzednim. TVN24 w paśmie emisji magazynu Moniki Olejnik był liderem oglądalności wśród stacji newsowych. Wpływy z reklam wyniosły 7,48 mln zł.

Monika Olejnik, fot. AKPA Monika Olejnik, fot. AKPA

Magazyn „Kropka nad i” w sezonie 2019/2020 emitowany był od poniedziałku do piątku o godz. 20.00 w TVN24. Średnia widownia audycji w okresie od 2 września 2019 roku do 17 lipca 2020 roku wyniosła 721 tys. osób. Przełożyło się to na 5,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,60 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,06 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadziło specjalne wydanie z 28 czerwca - śledziło je 1,70 mln osób.

Względem analogicznego okresu rok wcześniej „Kropka nad i” zyskała 70 tys. widzów. Wówczas (tj. w sezonie 2018/2019) program śledziło 651 tys. osób, co przełożyło się na 4,43 proc. udziału w 4+, 2,29 proc. w 16-49 oraz 2,97 proc. w 16-59.

Kanał TVN24 w paśmie nadawania audycji Moniki Olejnik był liderem oglądalności w rynku kanałów newsowych. Drugie miejsce w tym czasie należało do stacji TVP Info, której udział wyniósł 4,88 proc., a trzeci był Polsat News (1,50 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Wpływy z reklam przy emisji programu w zakończonym sezonie „Kropki nad i” wyniosły 7,48 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 4,14 proc.

Czytaj więcej: Wygraj 10 tys. dolarów

Dołącz do dyskusji: „Kropka nad i” zyskała 70 tys. widzów. TVN24 liderem

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Okładka
Pani Monika trzyma poziom i tej formę. Co innego pan Adrian Klarenbach, który już wylewa się z ekranu a jego twarz ledwo mieści się w kadrze, bo tak bidulek przytył w tym dobrobycie.
0 0
odpowiedź
User
!
Monika jest i zawsze była najlepsza.
0 0
odpowiedź
User
Jurek
brawii TVN24 lepsza Monika od okropnej Holeckiej TVP
0 0
odpowiedź