Krzysztof Lis z szerszym zakresem obowiązków w Toshiba Poland
Krzysztof Lis objął funkcję country managera digital products and services firmy Toshiba w Polsce. Jednocześnie będzie koordynował sprzedaż detaliczną w krajach nadbałtyckich. Dotychczas był odpowiedzialny za sprzedaż telewizorów na rynku polskim.
W zeszłym roku Toshiba podjęła decyzję o połączeniu swoich działów telewizorów i laptopów na poziomie globalnym. Do grudnia 2011 r. kierownictwo odpowiedzialne za sprzedaż obu jednostek działało rozdzielnie, ale obecnie został stworzony jeden dział, digital products, zarządzający sprzedażą obu departamentów.
Kompetencje sprzedażowe zostały podzielone pomiędzy Krzysztofa Lisa, nadzorującego sprzedaż detaliczną (retail) oraz Tomasza Rabiczko, który będzie odpowiadał za sprzedaż w kanale dystrybucyjnym (reseller/channel).
Przed rozpoczęciem pracy w firmie Toshiba, Krzysztof Lis brał udział we wdrażaniu metodologii Six Sigma oraz zarządzania procesowego w banku BZ WBK. Przedtem, jako doradca i audytor m.in. w Ernst&Young oraz Grand Thornton Frąckowiak, realizował projekty w Polsce, Szwecji oraz Francji. Z Toshibą związany jest od 2008 roku, pełnił funkcje business planning managera oraz dyrektora ds. rozwoju biznesu TV w Europie, a ostatnio country managera odpowiedzialnego za sprzedaż telewizorów w Polsce.
"Managerowie kierujący odpowiednimi działami będą odpowiedzialni za przydzielone im segmenty sprzedażowe. Natomiast do obowiązków country managera należeć będzie nadzór nad realizowaniem strategii firmy Toshiba oraz wykonaniem globalnych założonych celów. Będzie również reprezentował firmę Toshiba Europe w kontaktach z partnerami, klientami i mediami." - wyjaśnia Sandor van der Ham, general manager digital products and services w regionie Europy Centralnej, Południowo-Wschodniej, Turcji i Izraela.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Lis z szerszym zakresem obowiązków w Toshiba Poland