SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kuba Wojewódzki” stracił widzów, ale jest liderem. 20 mln zł z reklam

14. sezon programu „Kuba Wojewódzki” - w porównaniu z emitowaną rok wcześniej 12. edycją - stracił 170 tys. widzów. W czasie emisji formatu TVN pozostała jednak liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 20,4 mln zł.

Premierowe odcinki 14. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można w okresie od 26 lutego do 4 czerwca br. we wtorki o godz. 22.30. Średnia widownia programu wyniosła 1,65 mln osób, co zapewniło stacji 18,30 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 23,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie zdecydowanie największą popularnością cieszył się odcinek talk-show pokazany 7 maja br., który przyciągnął przed telewizory 2,32 mln widzów. Gośćmi showmana byli wtedy Bilguun Ariunbataar oraz Agnieszka Kaczorowska.

W porównaniu z emitowaną rok temu 12. serią „Kuba Wojewódzki” stracił 170 tys. widzów. Wówczas talk-show oglądało średnio 1,82 mln osób, a udział TVN wynosił odpowiednio 20,77 proc. oraz 25,22 proc. (więcej na ten temat).

W paśmie nadawania „Kuby Wojewódzkiego” TVN była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Expressu Reporterów”, film fabularny oraz filmy dokumentalne z cyklu „Świat bez fikcji”, co przełożyło się na 12,17 proc. udziału. Trzecia była TVP1 (filmy fabularne, serial „Zemsta” oraz mecze piłki nożnej; 10,20 proc.)., a czwarty - Polsat (filmy i reality show „Ekipa na swoim”; 8,34 proc.). W grupie komercyjnej TVN także była liderem, ale drugie miejsce zajął tutaj Polsat przed TVP1.

Reklamy emitowane wokół zakończonej właśnie edycji programu Wojewódzkiego przyniosły stacji w sumie 20,4  mln zł. Rok temu wpływy z reklam były niższe i wyniosły 14,8 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Kolejny sezon talk-show trafi na antenę TVN jesienią br.


Trzy topowe odcinki „Kuby Wojewódzkiego 14”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

07-05-2013

2322821

25,72%

16-04-2013

1923201

21,36%

09-04-2013

1901596

19,40%

 

Oglądalność talk-show na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN - Kuba Wojewódzki

1645450

18,30%

23,71%

TVP2

1094155

12,17%

8,50%

TVP1

917527

10,20%

9,04%

Polsat

750117

8,34%

9,19%

Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” stracił widzów, ale jest liderem. 20 mln zł z reklam

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
art
Reklamy reklamami, ale ten program jest żałosny.
0 0
odpowiedź
User
me
może emitować go o 2 nad ranem- wtedy zbierze pewnie ponad 90% widzów ;)
0 0
odpowiedź
User
KW
Nie jestem najlepszy, ale nie ma lepszego ode mnie na tym świecie.
0 0
odpowiedź