Jesienna kampania Nieruchomosci-online.pl, gdzie online goni offline
Latem na rynku nieruchomości zazwyczaj niewiele się dzieje. Sytuacja diametralnie zmienia się jesienią. Po powrocie z wakacji wracamy też do planów zakupowych dotyczących własnego mieszkania. Naturalną sezonową aktywność kupujących chcą wykorzystać Nieruchomosci-online.pl, jednocześnie zachęcając do działania tych jeszcze niezdecydowanych.
Na jesień Nieruchomosci-online.pl planują najbardziej intensywną kampanię reklamową w swojej historii. Spoty reklamowe zobaczymy w najlepszym czasie reklamowymi i przy najpopularniejszych produkcjach w telewizji TVN, Polsat oraz TVP.
Nieruchomosci-online.pl wykorzystają moc mediów społecznościowych
Kampania telewizyjna będzie wspierana działaniami prowadzonymi w internecie. Aby dotrzeć do jak najszerszego grona osób zainteresowanych zakupem nieruchomości, reklamy pojawią się w popularnych mediach społecznościowych. Markę poznają lepiej użytkownicy serwisów Facebook, YouTube, Instagram i TikTok.
Działania trwają już od 25 sierpnia i będą prowadzone do końca października.
Kampania w ramach jesiennej ramówki telewizyjnej
Po raz pierwszy reklama telewizyjna Nieruchomosci-online.pl będzie realizowana w ramach współpracy z TVP. Zarezerwowane zostało już miejsce na emisję reklamy przy najchętniej oglądanych programach telewizyjnych. Reklamę będą mieli okazję zobaczyć widzowie seriali: M jak miłość, Na dobre i na złe, Korona Królów oraz programów takich jak Familiada i Jeden z dziesięciu.
Marka pojawi się również ponownie w TVN przy produkcjach takich jak Na wspólnej, Dzień dobry TVN, Superkino w piątki oraz kilku innych. Reklama sponsorska będzie realizowana także w Polsacie oraz stacjach partnerskich takich jak: Polsat 2, Polsat Film, Polsat Seriale, Stopklatka czy TV4 i TV6.
Poranne i popołudniowe emisje w radiu
W godzinach porannych i popołudniowych marka Nieruchomosci-online.pl będzie się promować również w stacjach radiowych. Ze względu na preferencje, wiek oraz dochody grupy słuchaczy do prowadzenia działań reklamowych wybrano Radio ZET oraz Tok FM.
Wszystkie działania będą realizowane w ten sposób, aby jak najprecyzyjniej dotrzeć do ściśle określonej grupy odbiorców. Celem reklamodawcy jest pozyskanie nowych użytkowników, którzy są zainteresowani zakupem nieruchomości i dzięki reklamie swoje plany zrealizują korzystając z usług oferowanych przez portal Nieruchomosci-online.pl.
Silne wsparcie dzięki działaniom on-line
Działania, których celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki, będą realizowane również w internecie. Dzięki szerokim zasięgom Nieruchomosci-online.pl zamierzają dotrzeć do nowych grup docelowych, nastawiając się w tym przypadku na młodszych odbiorców.
Korzyści wynikające z korzystania z portalu będą w tym przypadku promowane dzięki krótkim formom wideo, które są popularne wśród użytkowników największych portali społecznościowych.
Alicja Palińska, która jako brand manager odpowiada za realizację kampanii, podkreśla, że w ramach przygotowanych działań będą promowane wszystkie przydatne funkcjonalności portalu, które doceniają jego użytkownicy.
– Wygodna i prosta aplikacja mobilna, szukanie na mapie, powiadomienia o nowych ofertach to najchętniej używane ułatwienia przy szukaniu wymarzonej nieruchomości. Pytając tych, którzy odwiedzili nasz portal, dowiadujemy się, że cenią nas za przejrzystość i funkcjonalność. Zatem kolejne nowe osoby zapraszamy do wspólnych poszukiwań w najprzyjemniejszej przestrzeni, w której osoby chcące kupić nieruchomość spotykają się ze sprzedającymi – mówi Alicja Palińska.