Labcon wprowadza na polski rynek brytyjską markę Lush
Agencja Labcon (Group One) wprowadza na polski rynek brytyjską markę kosmetyczną Lush Cosmetics. Zespół agencji odpowiada za stałą obsługę PR i influencerów, realizując tym samym globalną strategię marketingową marki.
Marka Lush zdecydowała się na współpracę z agencją Labcon bazując na konkursie ofert w przeszłości oraz satysfakcjonującej ofercie działań wprowadzających markę na rynek polski. W efekcie agencja rozpoczęła oficjalnie współpracę z marcem tego roku przygotowując launch marki w Polsce.
Lush Cosmetics w Polsce
W ramach obsługi, dział PR Labcon odpowiada za realizację komunikacji z mediami oraz influencerami, a także kreatywne rozwiązania wspierające obecność marki w digitalu. Po stronie agencji obsługą marki Lush prowadzi Magdalena Ciesielska (PR consultant) oraz Weronika Poskart (junior PR consultant) w zespole Agnieszki Byczot, szefowej działu PR Labcon i komunikacji korporacyjnej Group One.
- Premiera marki przypadła na pierwsze dni wojny w Ukrainie, ale stopniowo udaje nam się budować love brand wśród polskich mediów i influencerów opowiadając historię marki z duszą. - mówi Agnieszka Byczot.
Lush Cosmetics to marka powstała w 1995 roku w Wielkiej Brytanii. Wszystkie jej kosmetyki są produkowane etycznie, żaden z ich składników nie jest testowany na zwierzętach, 100 proc. z nich jest wegetariańskich, a 92 proc. wegańskich.
Dołącz do dyskusji: Labcon wprowadza na polski rynek brytyjską markę Lush