„Dobrze mieć w sobie coś z Leszka” w kampanii piwa Lech (wideo)
Startuje kolejna kampania reklamowa piwa Lech (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) oparta na nieobecnym bohaterze Leszku Chmielewskim. Akcję przygotowały firmy marketingowe GPD Agency, Zenith i Tailor Made PR.
Nowy spot pokazuje różne sytuacje życiowe, w których mężczyźni, stając przed problemami lub wyzwaniami, radzą sobie w brawurowy sposób. Lektor zastanawia się, jak w każdej z tych sytuacji zachowałby się Leszek, a na końcu stwierdza, że zawsze pojawia się ktoś, gdy jest Leszek. Spot kończy się hasłem „Dobrze mieć w sobie coś z Leszka. Spróbuj. Lech”.
Jest to kontynuacja komunikacji reklamowej piwa Lech z ostatnich trzech lat. Kampanie opisywały efekty podróży nieobecnego bohatera Leszka Chmielewskiego, który odwiedzał różne miejsca na świecie i inspirował mieszkańców do śmiałych działań i oryginalnych pomysłów. Kolejne spoty pokazywały m.in. rozbitków na bezludnej wyspie, rewolucję w egzotycznym kraju, fryzjera z Brazylii, azjatyckiego restauratora i meksykańskiego wrestlera.
Nowa akcja reklamowa będzie prowadzona m.in. w telewizji, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze.
Za obsługę marketingową marki Lech odpowiadają agencja GPD Agency (kreacja reklam), dom mediowy Zenith (planowanie i zakup mediów) oraz agencja Tailor Made PR (działania public relations).
Dołącz do dyskusji: „Dobrze mieć w sobie coś z Leszka” w kampanii piwa Lech (wideo)