„Lego Ninjago” liderem sprzedaży wśród pism dziecięcych. „Lego Nexo Knights” z największym wzrostem
W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazło się „Lego Ninjago”. Największy wzrost w zestawieniu zanotował magazyn „Lego Nexo Knights”, a na czele spadków znalazły się „Auta”.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w lutym 2017 roku wyniosła 60 933 egz. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. tytuł zanotował spadek wynoszący 0,61 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z piątego na drugie miejsce awansował magazyn „Lego Nexo Knights” (Media Service Zawada) ze średnim wynikiem na poziomie 51 849 egz. W porównaniu do lutego 2016 roku, czyli pierwszego miesiąca obecności na rynku, pismo to zanotowało wzrost wynoszący 12,82 proc. - największy w zestawieniu.
Podium uzupełniają „Księżniczka” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 43 910 egz., niższym o 14,29 proc. niż rok wcześniej.
Z kolei największy spadek, wynoszący 24,79 proc. do 17 225 egz., odnotowały „Auta” (Egmont Polska). W zestawieniu magazyn ten spadł z miejsca 8. na 9.
W lutym 2017 roku w porównaniu do stycznia 2017 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 38,87 proc.) pochwalić się mogła „Księżniczka”.
Z kolei najwięcej w tym ujęciu straciły „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) - było to 12,52 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” liderem sprzedaży wśród pism dziecięcych. „Lego Nexo Knights” z największym wzrostem