Polpharma promuje lek na przeziębienie Scorbolamid
Polpharma stawia na nową strategię komunikacji opartą na treściach animowanych dla marki preparatu na przeziębienie Scorbolamid.
Materiały graficzne stworzone przy współpracy z domem produkcyjnym K&C Studios to zupełnie inne niż dotychczas podejście w zakresie kreacji.
- Jesteśmy zadowoleni z efektów wypracowanych z K&C Studios. Jesteśmy przekonani, że nowa strategia komunikacji zostanie pozytywnie odebrana przez dotychczasowych i nowych konsumentów marki Scorbolamid. Wygląd opakowań i animowane komunikaty reklamowe to kontynuacja strategicznych zmian i podążanie za trendami w wykorzystaniu kanałów digital, co zagwarantuje pozytywny odbiór naszej marki, zwłaszcza wśród młodych konsumentów – mówi Oliwia Stankowska, koordynatorka ds. projektów marketingowych, odpowiedzialna za markę Scorbolamid.
Za zakup mediów digital odpowiadają agencje Cube Group - Digital Marketing i 121PR.
Dołącz do dyskusji: Polpharma promuje lek na przeziębienie Scorbolamid