SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lemon Sky łączy się z agencją MAT

Agencja Lemon Sky (dawniej Adv.pl) przejmuje agencję marketingu zintegrowanego MAT. Obie firmy należą do Grupy ADV.

Przejęta właśnie przez Lemon Sky agencja MAT specjalizuje się w realizacji działań BTL i ATL oraz organizacji eventów (B2B i B2C). Głównymi klientami firmy są Honda, Unilever, Samsung, Reebok, Polkomtel, Orange, Kraft Foods, Samsung i Henkel. W agencji, kierowanej przez Sławomira Matula, pracuje 7 osób.

MAT podobnie jak Lemon Sky należy do Grupy ADV, która dwa lata temu za 80 proc. udziałów agencji zapłaciła 0,6 mln zł (więcej na ten temat). Natomiast teraz MAT jest całkowicie przejmowana przez Lemon Sky. W ciągu najbliższych kilku tygodni struktury firm zostaną odpowiednio zreorganizowane. Wszyscy pracownicy MAT dołączą do Lemon Sky, powiększając jej zespół do ponad 80 osób.

- Dzięki temu połączeniu zyskujemy konkretną wiedzę i doświadczenie poparte sukcesami w obszarach nam dotychczas nieznanych takich jak BTL czy organizacja akcji sprzedażowych i eventów - podkreśla Beata Turlejska-Zduńczyk, wiceprezes Lemon Sky.

Dołącz do dyskusji: Lemon Sky łączy się z agencją MAT

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl