SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LG pomniejsza znaczenie hasła 'Life's Good'

Ze względu na kryzys gospodarczy firma LG zdecydowała się napomniejszenie znaczenia hasła 'Life's Good' w swojej najnowszejkampanii reklamowej.

Zamiast tego najnowsze reklamy LG będą się koncentrować naproduktach ułatwiających ludziom życie - informuje serwis BrandRepublic.

Andrew Warner, dyrektor ds. marketingu w firmie, stwierdził, żereklamy będą skupiać się na "pojęciach, do których ludzie mogą sięodnieść", ponieważ "w tym momencie życie nie jest wcale takiedobre".

Najnowsza kampania LG będzie uwzględniać logo 3-D, reklamy wprasie i internecie oraz serię radiowych skeczy z udziałem duetukomików Adam & Joe.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: LG pomniejsza znaczenie hasła 'Life's Good'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl