Lidl reklamuje „wielką wyprzedaż” odzieży i artykułów przemysłowych, zniżki do 80 proc. (wideo)
W najbliższy czwartek w sklepach Lidl ruszy promocja „Wielka wyprzedaż” obejmująca produkty odzieżowe i artykuły przemysłowe. Towarzyszy temu kampania reklamowa.
Reklamy „Wielkiej wyprzedaży” podkreślają, że w ramach tej promocji różne produkty odzieżowe i artykuły przemysłowe będą dostępne w cenach niższych nawet o 80 proc. Promocja będzie prowadzona w sklepach stacjonarnych i działającym od roku sklepie internetowym Lidla. https://www.wirtualnemedia.pl/wyniki/query:lidl
Akcja zacznie się w czwartek 23 kwietnia i potrwa do czwartku 30 kwietnia.
W reklamach zaznaczono, że dostępność poszczególnych produktów i ich wersji (kolorystycznych i wzorów) może być inna w różnych sklepach.
To kolejna duża promocja w sklepach Lidl. W pierwszej połowie marca wprowadzono ofertę, w której obniżono ceny ponad 300 produktów, głównie żywnościowych i dla dzieci. Wspierała to kampania reklamowa z Mieszkiem I, Janem Matejko i Szewczykiem.
Działania reklamujące Lidl Polska obejmują przede wszystkim telewizję, radio, internet oraz sklepy tej firmy. Za ich przygotowanie i realizację odpowiadają agencje GPD Agency (kreacja i produkcja reklam) i Performance Media (działania w internecie) oraz dom mediowy Havas Media (planowanie i zakup mediów).
Lidl przeznacza na reklamy najwięcej spośród sieci handlowych. W styczniu i lutym br. cennikowe nakłady reklamowe firmy w mediach pozainternetowych wyniosły 110,86 mln zł, o 1,9 proc. mniej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media).
W roku rozliczeniowym od marca 2018 do lutego ub.r. Lidl Polska osiągnął wzrost wpływów sprzedażowych o 14,2 proc. do 18,32 mld zł oraz 901,1 mln zł zysku netto (wobec 708,2 mln zł rok wcześniej). Firma na koniec lutego ub.r. miała 17,8 tys. pracowników, przez rok na usługi obce, m.in. marketing, wydała 1,33 mld zł. Do Lidl Polska należy ok. 700 dyskontów.
Dołącz do dyskusji: Lidl reklamuje „wielką wyprzedaż” odzieży i artykułów przemysłowych, zniżki do 80 proc. (wideo)