SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

LinkedIn wzbogaca Stories o możliwość dodawania linków

LinkedIn udostępnia wybranym użytkownikom możliwość dodawania do Stories linków internetowych, które można otworzyć poprzez przesunięcie w górę (swipe-up).

czekaj... czekaj...

Stories w LinkedIn działa na podobnej zasadzie jak w innych portalach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram czy Twitter. Użytkownicy mogą tutaj publikować zdjęcia i krótkie filmiki, które znikają po 24 godzinach.

Teraz LinkedIn wzbogacił swoją sekcję Stories o możliwość dodawania linków internetowych. W tym celu należy dodać opcję "Zobacz więcej", która przekieruje odbiorcę - po przesunięciu palcem w górę - do wskazanej witryny.

Przed udostępnieniem linku w Stories będzie można jeszcze podglądnąć co zobaczą odbiorcy po skorzystaniu z funkcji swipe-up i ewentualnie zmodyfikować adres URL.

Możliwość dodawania linków w LinkedIn Stories jest obecnie dostępna tylko dla stron w portalu oraz użytkowników mających co najmniej 5 tys. kontaktów lub obserwujących i ustawioną podstawową akcję w swoim profilu na "obserwuj", a nie "nawiąż kontakt".

LinkedIn jest obecny w internecie od 2003 r. To serwis przeznaczony głównie do kontaktów o charakterze zawodowym i biznesowym, w 2016 r. został przejęty przez Microsoft za kwotę ponad 26 mld dol. Według ostatnich danych z LinkedIn korzysta globalnie z górą 700 mln użytkowników.

Czytaj także: LinkedIn zwolni niemal tysiąc osób z powodu pandemii koronawirusa

 

 

Dołącz do dyskusji: LinkedIn wzbogaca Stories o możliwość dodawania linków

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl