Lion zmienia logo i opakowania
Baton Lion na nową identyfikację wizualną. Przygotowała ją agencja LemonTree.
Zmienione logo batonu Lion i odświeżona grafika jego opakowań mają skuteczniej przyciągać uwagę konsumentów. Znakiem rozpoznawczym marki pozostał ryczący lew, a przy jej nazwie pojawiło się hasło „Nowy Lepszy”. Na opakowaniach znajdują się również informacje o wartościach odżywczych tego produktu oraz wskaźnik GDA. Nową identyfikację wizualną Liona opracowała agencja graficzna LemonTree.
Relaunch batona wspiera kampania reklamowa w wybranych stacjach telewizyjnych, prasie handlowej oraz punktach sprzedaży. Za kreację spotu telewizyjnego odpowiada agencja Lowe GGK, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia, materiały POS opracowała agencja Linea Recta, a działania public relations prowadzi agencja Brand Communications.
Dołącz do dyskusji: Lion zmienia logo i opakowania