„Łódź kreuje” w telewizji, internecie i na outdoorze (wideo)
Trwa kampania „Łódź kreuje” promująca atrakcje projekty kulturalne i potencjał biznesowy Łodzi. Akcję wspólnie z władzami samorządowymi tego miasta przygotowały agencje K2 i dsk.
Kampania „Łódź kreuje” wychodzi od konfrontacji z powierzchownym wizerunkiem tego miasta jako postindustrialnego i nieciekawego. Materiały kreatywny opowiadają o tym, że Łódź nie jest doskonała, że upadek ery przemysłowej wywarł na niej silne piętno, ale także pokazują, że w taki środowisku realizowane są nowe, interesujące projekty artystyczne i biznesowe.
W krótkich spotach występują twórcy takich inicjatyw: Są nimi: Michał Bieżyński - założyciel Fundacji Urban Forms, Rafał Lejman - projektant i właściciel marki odzieżowej Rush, Kuba Wadnachowicz - członek zespołu Cool Kids of Death i współzałożyciel lokalu DOM oraz Dorota Chochlewicz - absolwentka łódzkiej ASP i założycielka firmy Zaczarowany Ołówek rozwijającej artystycznie dzieci. W kilkuminutowym filmie łodzianie w różnym wieku opowiadają, jak widzą swoje miasto oraz ich rolę w nim.
Z kolei layouty internetowe i outdoorowe mają oddawać ducha kreatywności miasta, który wyłania się z łódzkich pracowni artystycznych, warsztatów czy hal produkcyjnych. W grafikach zawieszone w przestrzeni litery - wykonane z materiałów typowych dla różnego rodzaju działań kreatywnych - układają się w slogan reklamowy. Wykorzystywanych jest kilka layoutów z różnymi rodzajami liter materiałów i odrębnymi kolorystykami.
Akcję - rozpoczętą pod koniec września, a obejmującą przede wszystkim telewizję, internet i outdoor - organizuje Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą, Departament Prezydenta w Urzędzie Miasta Łodzi. Spoty i związane z nimi grafiki przygotowała agencja K2, a layouty eksponujące hasło „Łódź kreuje” - agencja dsk we współpracy z fotografem Pawłem Fabjańskim i scenografką Zuzanną Słomińską.
Dołącz do dyskusji: „Łódź kreuje” w telewizji, internecie i na outdoorze (wideo)