„Łomża. Znani z piwa” - plan filmowy w kampanii piwa Łomża (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa piwa Łomża (produkowanego przez Van Pur) pod hasłem „Łomża. Znani z piwa”. Akcję producent przygotował wspólnie z firmami reklamowymi MullenLowe Warsaw, MediaCom Warszawa i InVitro.
Spot z kampanii pokazuje, jak w Łomży kręcony jest efektowny film akcji, z zombie i napadem na bank. Przy czym na dwójce mężczyzn zupełnie nie robi to wrażenia, idą do ogródka pubowego, żeby ze znajomymi napić się piwa Łomża.
- Nawet gdyby Łomża była światową stolicą kina, to i tak bylibyśmy znani z tego, co robimy najlepiej. Łomża. Znani z piwa - komentuje to lektor.
Przez ostatnie dwa lata komunikacja piwa Łomża była oparta na reklamach pokazujących rozwinięcie hasła „Kto powiedział, że”.
W pierwszy etapie kampania reklamowa będzie obejmowała telewizję (stacje główne i tematyczne), internet (spoty, reklamy display, aktywności w social media), prasę oraz punkty sprzedaży (materiały POS).
Za kreację kampanii i działania w internecie odpowiada agencja MullenLowe Warsaw, za przygotowanie materiałów POS - agencja InVitro z Rzeszowa, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: „Łomża. Znani z piwa” - plan filmowy w kampanii piwa Łomża (wideo)