Lotna wygrywa przetarg Tommee Tippee
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna wygrała przetarg na prowadzenie komunikacji Tommee Tippee w mediach społecznościowych.
Komunikacja prowadzona jest pod parasolowym hasłem #SzczeryGłosMamy.
Do zadań agencji Lotna należy stała obsługa profilów marki na Facebooku i Instagramie w oparciu o strategię komunikacji przygotowanej przez agencję. Celem prowadzonych działań jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku Tommee Tippee w świadomości userów oraz zwiększanie jej rozpoznawalności.
Proces przetargowy składał się z dwóch etapów.
- Po wnikliwym brefiengu oraz debriefingach przedstawiliśmy ofertę kreatywno-strategiczną – komentuje Sylwia Dudzińska, Client Service Director w Lotna – Po pozytywnym odbiorze, drugi etap – czyli negocjacje warunków współpracy – przebiegł bezproblemowo i bardzo szybko - dodaje.
Tommee Tippee działa w branży produktów skierowanych do niemowląt i młodych matek, której dystrybutorem w Polsce jest TM Toys.
Dołącz do dyskusji: Lotna wygrywa przetarg Tommee Tippee