Ludmiła Mielczarek w dziale marketingu Paged Meble
Ludmiła Mielczarek rozpoczęła pracę w dziale marketingu firmy Paged Meble. Objęła stanowisko szefa ds. wizualizacji miejsc sprzedaży i komunikacji marketingowej.
Jako szef ds. wizualizacji miejsc sprzedaży i komunikacji marketingowej w dziale marketingu Paged Meble Ludmiła Mielczarek będzie zajmować się organizacją sesji zdjęciowych dla nowo wprowadzanych produktów, koordynacją targów i wystaw oraz aranżacją galerii sklepowych.
Funkcja objęta przez Mielczarek do nowe stanowisko w firmie. Wcześniej dyrektorem komunikacji Paged Meble była Iwona Piskorz, natomiast funkcję visual merchandisera pełnił Mirosław Gronowski.
Ludmiła Mielczarek od 2007 roku jest związana z łódzkimi organizacjami pozarządowymi: Łódź Art Center i Fundacją Edukacji Wizualnej. Pracowała w nich przy organizacji takich wydarzeń jak Fotofestiwal czy Międzynarodowy Festiwal Designu - Łódź Design. Ponadto jest menedżerką festiwalu teatralnego Retro/Per/Spektywy oraz innych projektów inicjowanych przez łódzki Teatr Chorea.
Dołącz do dyskusji: Ludmiła Mielczarek w dziale marketingu Paged Meble