Łukasz Konik ambasadorem kampanii marki Bracia Koral
Kucharz Łukasz Konik został twarzą nowej kampanii marki lodów Bracia Koral. Motywem przewodnim akcji są poszukiwania smaków dzieciństwa.
Koncept kreatywny akcji zakłada, że Polacy na co dzień poszukują smaków dzieciństwa i określone smaki kojarzą im się z tym czasem. Odpowiedzią na te poszukiwania jest cykl filmików z przepisami stworzonymi przez Łukasza Konika. W pierwszym materiale zaprezentowano przepis na śledzia z sorbetem cytrynowym.
Kampania promuje lody w słoikach „Smaki Dzieciństwa”, nowość w portfolio Braci Koral.
Kolejne filmy z przepisami będą udostępniane przez cały wakacyjny okres na początku każdego tygodnia w kanałach social media i na stronie internetowej marki Bracia Koral.
Kampanię przygotowała agencja SMI Communication.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Konik ambasadorem kampanii marki Bracia Koral