Łukasz Mirytiuk szefem działu social media w adCookie
Do zespołu agencji interaktywnej adCookie dołączył Łukasz Mirytiuk, który na stanowisku head of social media będzie rozwijał nowy, social mediowy dział agencji.
W adCookie będzie zarządzał zespołem odpowiedzialnym za budowanie strategii i tworzenie koncepcji działań social media dla klientów agencji.
Łukasz Mirytiuk ma kilkuletnie doświadczenie w mediach społecznościowych. Wcześniej pracował m. in. jako head of social media w agencjach marketingowych Mind Progress Group oraz Lemonhills, obsługując takich klientów jak AllView, MyPhone, KEY Underwear czy Techland.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Mirytiuk szefem działu social media w adCookie
Wszystkie instrukcje i wskazowki wziete wprost z praktyk mateusza sobieraja do poczytania na mediaverse.pl
Np. Taka instrukcja ;)
http://www.mediaverse.pl/blog/sztuka-dymania-czyli-jak-tanim-kosztem-stworzyc-dochodowy-biznes/