SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maciej Stuhr à la „Shrek” i „Pokłosie” reklamuje Formułę M w Play (wideo)

Ruszył kolejny etap kampanii reklamowej Play z udziałem Macieja Stuhra. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, OTO Film, Orka Film, K2 i MediaCom Warszawa.

Nowe spoty Play z udziałem Macieja Stuhra są opowiadane z perspektywy wymagającego klienta, który w punkcie obsługi sieci nie może się zdecydować, jaką wybrać Formułę: L, M czy S. Na pomoc konsultantom przychodzi aktor, który zachęca klienta do wybrania Formuły L. Perswaduje mu to, wcielając się w różne role znane z filmów, m.in. kota ze „Shreka” oraz głównego bohatera „Pokłosia”, którego zresztą faktycznie zagrał.

Kampania informuje, że każda Formuł oferowanych przez Play obejmuje nielimitowane rozmowy w obrębie sieci za 9 zł miesięcznie. Reklamy podkreślają również, że 7 z 10 klientów zmieniających obecnie sieć komórkową przechodzi do Play.

Maciej Stuhr został twarzą reklamową Play w styczniu br. (obejrzyj pierwszy spot z jego udziałem), wspólnie z Magdaleną Różczką, Agnieszką Dygant i promującym sieć już wcześniej Kubą Wojewódzkim. Pod koniec maja do mediów trafiły nowe reklamy z Różczką, Dygant i Wojewódzkim (zobacz je).

Kampania Formuły M z Maciejem Stuhrem od 6 czerwca obejmuje telewizję, kina, internet, prasę oraz outdoor. Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos, spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa, wyprodukował dom produkcyjny OTO Film, a postprodukcją zajęło się studio postprodukcyjne Orka Film. Za działania w internecie odpowiada agencja K2, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.

reklama prasowa

reklama outdoora

reklama internetowa

Dołącz do dyskusji: Maciej Stuhr à la „Shrek” i „Pokłosie” reklamuje Formułę M w Play (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Łukasz
Najpierw napluć na własny naród w kłamliwym Pokłosiu, potem walczyć o "prawdę historyczną" i "narodowy rachunek sumienia" niczym husarz pod Cedynią, by w końcu obrócić tę walkę w groteskę i pieniądze z kolejnej bzdurnej, nikomu niepotrzebnej reklamy - obrzydliwe panie Młodszy Stuhr. Jestem w Play sprzed Wojewódzkiego i reszty celebryctwa, które jakoś zniosłem. Po tym wyczynie chyba się uniosę.
PS. Zastanawiam się czy tylko ja tak mam, czy ludzie zatracili elementarną wrażliwość i poczucie przyzwoitości i nie czują, że coś tu jest bardzo nie tak.
odpowiedź
User
Musi się zgadzać
Hajs się zgadza. To najważniejsze.
odpowiedź
User
333
Szastanie pieniędzmi jakie ma miejsce w P4 jest porażające.Żal abonentów, bo to oni za to rozpasanie płacą. Czasami mam wrażenie, że ktoś tu traci rozum.
odpowiedź