Maciej Stuhr à la „Shrek” i „Pokłosie” reklamuje Formułę M w Play (wideo)
Ruszył kolejny etap kampanii reklamowej Play z udziałem Macieja Stuhra. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, OTO Film, Orka Film, K2 i MediaCom Warszawa.
Nowe spoty Play z udziałem Macieja Stuhra są opowiadane z perspektywy wymagającego klienta, który w punkcie obsługi sieci nie może się zdecydować, jaką wybrać Formułę: L, M czy S. Na pomoc konsultantom przychodzi aktor, który zachęca klienta do wybrania Formuły L. Perswaduje mu to, wcielając się w różne role znane z filmów, m.in. kota ze „Shreka” oraz głównego bohatera „Pokłosia”, którego zresztą faktycznie zagrał.
Kampania informuje, że każda Formuł oferowanych przez Play obejmuje nielimitowane rozmowy w obrębie sieci za 9 zł miesięcznie. Reklamy podkreślają również, że 7 z 10 klientów zmieniających obecnie sieć komórkową przechodzi do Play.
Maciej Stuhr został twarzą reklamową Play w styczniu br. (obejrzyj pierwszy spot z jego udziałem), wspólnie z Magdaleną Różczką, Agnieszką Dygant i promującym sieć już wcześniej Kubą Wojewódzkim. Pod koniec maja do mediów trafiły nowe reklamy z Różczką, Dygant i Wojewódzkim (zobacz je).
Kampania Formuły M z Maciejem Stuhrem od 6 czerwca obejmuje telewizję, kina, internet, prasę oraz outdoor. Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos, spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa, wyprodukował dom produkcyjny OTO Film, a postprodukcją zajęło się studio postprodukcyjne Orka Film. Za działania w internecie odpowiada agencja K2, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
reklama prasowa
reklama outdoora
reklama internetowa
Dołącz do dyskusji: Maciej Stuhr à la „Shrek” i „Pokłosie” reklamuje Formułę M w Play (wideo)
PS. Zastanawiam się czy tylko ja tak mam, czy ludzie zatracili elementarną wrażliwość i poczucie przyzwoitości i nie czują, że coś tu jest bardzo nie tak.