Maciej Urbański chief technology officerem w Cube Group
Agencja digital marketingowa Cube Group stawia na rozwój technologiczny, wyodrębniając ze swoich struktur dedykowany zespół programistów i ekspertów IT. Na jego czele stanął Maciej Urbański, obejmując nowo utworzoną funkcję chief technology officera. Wcześniej pracował m.in. w Samsung Electronics.
Do zadań zespołu należą m.in. tworzenie systemów dla klientów, łączących dane i wspomagających działania marketingowe i sprzedażowe online i offline, własnej platformy zarządzania danymi (DMP), wdrażanie rozwiązań opartych o machine learning dla klientów agencji oraz nowych technologii mierzenia i analizowania kampanii reklamowych.
- Martech jest jedną z najszybciej rozwijających się dziedzin marketingu cyfrowego i jedną z najważniejszych inwestycji dla marketerów. Dziś mają oni niespotykane dotąd możliwości analizy, predykcji oraz zarządzania danymi w celu uzyskania najwyższej efektywności. Utrzymanie przewagi konkurencyjnej wymaga wspierania strategii i analityki technologią. Realizowanymi działaniami odpowiadamy na coraz większe zapotrzebowanie na bardziej systemowe i oparte o technologię podejście do działań digital marketingowych - mówi Urbański.
Maciej Urbański ma 12-letnie doświadczenie w branży digital, m.in. w Samsung Electronics i Lataj.pl. Ostatnie pięć lat zarządzał projektami w centrum badawczo-rozwojowym Samsunga, gdzie realizował działania z dziedzin: web programming, cloud, machine learning, oraz kierował zespołami programistów. Jest absolwentem informatyki na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Dołącz do dyskusji: Maciej Urbański chief technology officerem w Cube Group