Magazyn "Mama, tata, komputer i ja" znów na rynku
Wydawnictwo Colourful Media reaktywowało ukazujący się w latach 90.magazyn "Mama, tata, komputer i ja". Misją przeznaczonego dlarodziców i dzieci pisma jest bezpieczne wprowadzenie dziecka wświat komputerów i internetu.
W miesięczniku znaleźć można wskazówki, jak umiejętniewykorzystywać multimedia w rozwoju i edukacji dzieci. Magazynostrzega rodziców przed niebezpieczeństwami wirtualnego świata,prezentuje nowe gry i programy multimedialne, poleca stronyinternetowe . W pierwszym numerze przeczytać można m.in. ozagrożeniach czyhających na dzieci w internecie, zakupach wsklepach internetowych, a także o tym, czy ściąganie plików z siecimoże być legalne.
Integralną część pisma stanowi kolorowy dodatek, dzięki któremudziecko poprzez komiksy, wycinanki i zagadki dowie się czegośnowego o świecie komputerów i nie tylko. Do każdego numerudołączona jest też płyta z grą lub/i programami edukacyjnymi.
Magazyn "Mama, tata, komputer i ja" liczy 46 stron i kosztuje11,90 zł. Pierwszy numer ukazał się w nakładzie 20 tys. egz.
Redaktorem naczelnym tytułu jest Piotr Olejniczak, właścicielwydawnictwa Colourful Media, które ma w swoim portfolio jeszczetrzy magazyny językowe: "Deutsch Aktuell", "Business English" i"English Matters".
Wprowadzenie pisma na rynek wspiera kampania PR-owa i działaniapromocyjne realizowane poprzez wymianę barterową.
Dołącz do dyskusji: Magazyn "Mama, tata, komputer i ja" znów na rynku