Magazyn „Przyjaciółka” w wyższej cenie
Dwutygodnik „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) od najnowszego wydania, które ukazało się w czwartek 16 lipca br., kosztuje 1,59 zł, o 10 groszy więcej niż wcześniej - To normalna, coroczna podwyżka ceny - informuje nas Ewa Redel-Bydłowska, wiceprezes Edipresse.
Wydawca zdecydował się na podniesienie ceny pisma z dwóch powodów. Pierwszym są rosnące koszty wydawnicze, czyli głównie wyższe ceny papieru.
- Drugi powód jest taki, że przy obniżającej się sprzedaży podwyżka ceny kompensuje nam spadek przychodów - mówi Wirtualnemedia.pl Ewa Redel-Bydłowska, wiceprezes Edipresse Polska - Rynek akceptuje takie podwyżki, „Przyjaciółka” to silna marka, do której czytelniczki są przywiązane - dodaje.
Wzrostowi ceny magazynu nie towarzyszą zmiany w jego zawartości, ale najnowszy numer „Przyjaciółki” wspiera kampania telewizyjna.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugi z dwutygodników poradnikowych Edipresse Polska, czyli „Pani Domu”, podniósł cenę na początku stycznia br. Związane to było z odświeżeniem tytułu. Wówczas magazyn zdrożał o 30 groszy do 1,69 zł (więcej na ten temat).
Z danych ZKDP wynika, że w I kwartale 2015 roku średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” wyniosła 300 019 egz. W porównaniu do I kwartału ub.r. spadła ona o 19,32 proc. (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: Magazyn „Przyjaciółka” w wyższej cenie